Whaaa
Legacy Member
Hallo,
Ik zit nu in mijn laatste jaar wetenschappen 8u wiskunde.
Ik zou graag farmaceutische wetenschappen studeren in Gent maar ik heb nog enkele vraagjes.
- Moet je echt elk medicijn vanbuiten leren?
- Heeft iemand dit gestudeerd aan de UGent, zo ja is dit aan te bevelen?
- Ik moet redelijk veel leren om 68 te halen op mijn studierichting, kan ik deze richting dan wel aan want ik heb gehoord dat dit een zware richting is.
- Zijn er veel practica of niet?
- ...
Ik zit nu in mijn laatste jaar wetenschappen 8u wiskunde.
Ik zou graag farmaceutische wetenschappen studeren in Gent maar ik heb nog enkele vraagjes.
- Moet je echt elk medicijn vanbuiten leren?
- Heeft iemand dit gestudeerd aan de UGent, zo ja is dit aan te bevelen?
- Ik moet redelijk veel leren om 68 te halen op mijn studierichting, kan ik deze richting dan wel aan want ik heb gehoord dat dit een zware richting is.
- Zijn er veel practica of niet?
- ...
Moest je er nog hebben: shoot.
Maar maak je ook geen illusies: het is hard werken en lange dagen.