5de

, 1x blijven zitten in het 2de middelbaar omdat ik van Steiner onderwijs naar traditioneel ben overgestapt (zonder iets van begeleiding ofzo en ben dan mentaal wat gecrasht).
Kon ik eigenlijk niet veel aan doen dat ik ben blijven zitten
En vanaf het 2de middelbaar ben ik vaak gedelibereerd geweest voor Frans en 2 en 3de jaar ook voor wiskunde.
Dit jaar is alles goed behalve Frans en wiskunde. In Frans ben ik gewoon slecht en wiskunde krijg ik ni deftig geleerd

ad:
Nu dat frans weet de school (komt ook ni alleen door dat ik slecht ben ik heb wat "jaren" van frans gemist in lager en middelbaar, nuja normaal zou ik die al wel moeten hebben ingehaald) En in een richting van 8u wiskunde kan ik me moeilijk voorstellen dat ze me gaan delibereren voor wiskunde.
Kerst totaal : 52% , paas examen 50.0%, nu rapport ~10/30 en examen dus een buis denk ik = jaar totaal buis
Dit klinkt misschien raar maar ik kan de richting wel aan maar krijg het gewoon niet geleerd of iets anders.
Mijn ouder hadden achter mijn rug vorig examen een bijles geregeld voor een deel van het examen te leren. Ik had toen meer oefeningen gemaakt als in de klas, de bijles zegt dat ik het kan -> 37.5% op het examen (en het is niet dat die examen extreem moeilijk zijn, wel iets boven gemiddeld)
vandaag godsdienst leren btw

~40pagina's met veel zever er nog tussen