Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noinspiration

Legacy Member
Frans, veel te weinig tijd gehad. Wat raar is, maar deze keer moesten we voor het eerst al schrijfoefeningen doen tussen ons grammatica en vocabulaire door. Bij deze, dank u vuile kuthoer!
Morgen Nederlands, tis meer theorie( naturalisme, impressionisme,....), en daar heb ik precies de goesting niemeer in na mijn Frans.

_ns_

Legacy Member
fysicavraagske dak niet snap:

Hoeveel maal sneller plant een lichtgolf zich voort tov een geluidsgolf (in lucht)?

Volgens mij is dat dus 242 (300.000.000/344), maar volgens mijn oplossingen is dat 872.000 :unsure:.

Fliblit

Legacy Member
Heeft wss iets te maken met de weerstand van de lucht

(don't quote me on that, EMT hier)

smitske

Legacy Member
vandaag engels gehad, eitje erges in de 80% :p

morge aardrijkskunde, das hard ><

Gamogenesis

Legacy Member
Morgen Computer Systemen & Netwerken ö
Een cursusje van 500 pagina's kennen :|
Achja, ik fix het wel =D

Belle

Legacy Member
ns boy zei:
Dat behoort toch tot wat algemene kennis van de geschiedenis :)?

"Tegen de communisten" is niet genoeg hé, dat wist ik ook nog wel :p
Blijkbaar heeft 1 klas Vietnam wel gezien, een andere niet (wij dus)... Dus nee, ik beken, ik weet niet alles van Vietnam en zeker niet dat Frankrijk het Europa-leger boycotte omdat ze niet met den Duits wilden samenwerken.

_ns_

Legacy Member
maximvdb zei:

Dan ben ik toch juist :p.

Belle zei:
"Tegen de communisten" is niet genoeg hé, dat wist ik ook nog wel :p
Blijkbaar heeft 1 klas Vietnam wel gezien, een andere niet (wij dus)... Dus nee, ik beken, ik weet niet alles van Vietnam en zeker niet dat Frankrijk het Europa-leger boycotte omdat ze niet met den Duits wilden samenwerken.

Mjah wij hebben vietnam wel gezien, vrij uitgebreid zelf :).

Belle

Legacy Member
ns boy zei:
Mjah wij hebben vietnam wel gezien, vrij uitgebreid zelf :).

Sjansaar, da's pas interessante leerstof in vergelijking met de 70 000 vorige staatshervormingen in België die wij wel moesten kennen... =')

_ns_

Legacy Member
Belle zei:
Sjansaar, da's pas interessante leerstof in vergelijking met de 70 000 vorige staatshervormingen in België die wij wel moesten kennen... =')

Dat moet ik ook nog leren :p? Ongeveer vier waren het er, nee :unsure:?

Baats

Legacy Member
Bon ik sta nog bijna net zo ver als in't begin met mijn Duits :(

Edit: om te vergelijken:

[youtube]NDf0p4MgFmw[/youtube]
Mijn niveau van Duits is vergelijkbaar :(

smitske

Legacy Member
Baats zei:
Bon ik sta nog bijna net zo ver als in't begin met mijn Duits :(

Edit: om te vergelijken:

[youtube]NDf0p4MgFmw[/youtube]
Mijn niveau van Duits is vergelijkbaar :(

lolz onze leerkracht duits in't 4de zei het volgende : mijn doel is om jullie aan't eind van het jaar beter duits te laten praten dan hetgeen Jean-Marie Pfaff duits noemt :p

Oij

Legacy Member
Dat laastste stuk: ja mijn lievelingskleure....:rofl:

Edit: niet dat derest veel beter is natuurlijk!

Oij

Legacy Member
15 pagina's mooi gestructureerde curus...een waar plezier om dat te leren.
En toch ben ik al bezig van 2 uur en ben ik nog niet klaar!:sop:

Internet > examens....het zou niet mogen!:p

Mat23

Legacy Member
morgen ges en chemie en heb nie teveel gedaan, maja ene kakdag zal min rapport wel ni verkloten zekr xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan