noinspiration
Legacy Member
Frans, veel te weinig tijd gehad. Wat raar is, maar deze keer moesten we voor het eerst al schrijfoefeningen doen tussen ons grammatica en vocabulaire door. Bij deze, dank u vuile kuthoer!
Morgen Nederlands, tis meer theorie( naturalisme, impressionisme,....), en daar heb ik precies de goesting niemeer in na mijn Frans.
Morgen Nederlands, tis meer theorie( naturalisme, impressionisme,....), en daar heb ik precies de goesting niemeer in na mijn Frans.
ad:
.
.
?


