Papam
Legacy Member
Dag 9lives,
ik kreeg deze morgen mijn punten te zien via het Oasisplatform van de Ugent. Ik verwachtte 2 herexamens en de rest erdoor. Toen ik echter keek was ik er voor geen enkel vak door, ook de vakken dat ik dacht die goed waren gegaan.
Ik had van de 7 vakken, 3 zevens en 4 drieën.
Nu kom ik hier niet om uitgelachen te worden maar om advies te vragen. Ik heb de examenperiode heel goed gepland en op iets te laat begonnen met studeren 2 weken voor de daadwerkelijke examens. Nochtans had ik genoeg tijd voor alles grondig door te nemen en te studeren.
Ik studeer Geschiedenis aan de UGent en doe dit enorm graag. Wat me het meest verbaasde is dat voor de vakken waar ik het best mijn examen had kunnen invullen en ook het liefste volg maar een 3 had..
Heeft iemand dit al eens voorgehad of enig advies hoe het nu verder moet?
(Dit is mijn eerste jaar)
ik kreeg deze morgen mijn punten te zien via het Oasisplatform van de Ugent. Ik verwachtte 2 herexamens en de rest erdoor. Toen ik echter keek was ik er voor geen enkel vak door, ook de vakken dat ik dacht die goed waren gegaan.
Ik had van de 7 vakken, 3 zevens en 4 drieën.
Nu kom ik hier niet om uitgelachen te worden maar om advies te vragen. Ik heb de examenperiode heel goed gepland en op iets te laat begonnen met studeren 2 weken voor de daadwerkelijke examens. Nochtans had ik genoeg tijd voor alles grondig door te nemen en te studeren.Ik studeer Geschiedenis aan de UGent en doe dit enorm graag. Wat me het meest verbaasde is dat voor de vakken waar ik het best mijn examen had kunnen invullen en ook het liefste volg maar een 3 had..
Heeft iemand dit al eens voorgehad of enig advies hoe het nu verder moet?

(Dit is mijn eerste jaar)

En verder, heb je het gevoel dat de richting je interesseert, dat het echt je ding is? Indien ja, ga er dan tijdens het tweede semester volledig voor, werk aan je studieplanning (samen met monitoraat) en geef vooral nu nog niet op! Als je het graag doet zou ik nu niet veranderen, ik zou dit jaar zeker afwerken want het begin is tenslotte een zware aanpassing geweest.
..