Bertold
Legacy Member
Just_life zei:Nog iets dat niemand me ooit verteld heeft, maar vinden de examens niet iedere dag plaats?
Nee der zitten altijd wel enkele dagen tussen en minstens 24u (is verplicht) als je gewoon modeltraject volgt is dit normaal gezien goed verspreid over de examen periode. Naarmate je in hogere jaren zit en vakken meeneemt of bepaalde keuzevakken kiest kan het wel zijn dat je met wat overlappingen en dergelijke zit maar hiervoor wordt (meestal) een oplossing voor gezocht..

). Wiskunde herinner ik me niks meer van, behalve dat ik toen vond dat er niet veel nieuwe dingen bij waren (wat niet wil zeggen dat ik het heel gemakkelijk vond hoor). Als je alles (af en toe) een beetje bijhoudt in het jaar, dan lukt het wel! Mispak je vooral niet aan de "minder relevante" vakken zoals Menswetenschappen en Recht.
(ik zou zeggen 2e of 3e Bach met Java & fysica). Wat wel een belangrijke factor is, is de aanpassing middelbaar-unief.
