Fenetry
Legacy Member
Hallo,
komend academiejaar zal ik beginnen aan mijn opleiding office management - bedrijfsvertaler-tolk. Indien ik na deze drie jaar nog de zin heb om verder te studeren dacht ik eraan om aan een master EW te beginnen. Is dit mogelijk (mits schakelprogramma)?
Zijn er studenten EW die dit kunnen af/aanraden? Wat zijn jullie ervaringen met deze studie? Waar studeren jullie?
Bedankt
komend academiejaar zal ik beginnen aan mijn opleiding office management - bedrijfsvertaler-tolk. Indien ik na deze drie jaar nog de zin heb om verder te studeren dacht ik eraan om aan een master EW te beginnen. Is dit mogelijk (mits schakelprogramma)?
Zijn er studenten EW die dit kunnen af/aanraden? Wat zijn jullie ervaringen met deze studie? Waar studeren jullie?
Bedankt