SteveDotcom
Legacy Member
Toevallig mensen die deze richting volgend jaar gaan studeren?
Ben al even aan het zoeken naar een gepaste richting, en deze sprak me wel aan, energie wordt als maar belangrijker dus volgens mij is het zeker geen slecht diploma voor naar later toe?
Nadeel vind ik dat het in Baal is,..
Ahja link voor meer info: Plantijn Hogeschool - Energiemanagement
Ben al even aan het zoeken naar een gepaste richting, en deze sprak me wel aan, energie wordt als maar belangrijker dus volgens mij is het zeker geen slecht diploma voor naar later toe?
Nadeel vind ik dat het in Baal is,..
Ahja link voor meer info: Plantijn Hogeschool - Energiemanagement