stevedc
Legacy Member
Misschien weten mensen nog maar ik niet zolang geleden gevraagd of het nu nuttig was om verder te studeren of niet. Ik ben het nog aan het bezien maar ja waar ik een maand geleden zeer zeker was ben ik dat nu al een pak minder en zou ik toch eerder gaan werken(vooral omdat ik vrees dat ik me er niet meer voor kan opladen, en ja dat het misschien toch te hoog is gegrepen voor mij)
Nu heb ik ook vooral wat aan het opzoek ook in verband met eerste werk, en ja ik was vooral aan het zien welke bedrijven goed zijn voor het eerste werk of waar het gewoon goed om werken is(aangezien ik nog geen maand geleden elk bedrijf dat mij opbelde heb gezegd dat ik verder ging studeren is men lijstje wat uitgedunt terug)
Voorlopig heb ik volgende week een afspraak bij hp voor een eerst kennismaking, heeft iemand daar gewerkt, en is het een goed bedrijf om te starten.
Heeft er ook iemand tips voor als er vragen zouden komen wat je van loon enzo moet zeggen want dat weet ik echt niet, of weet er hier iemand nog goede bedrijven om te starten.
Voor de mensen die het niet weten ik studeer in juni normaal af als professionele bachelor Elektronica ICT, is trouwens het vermelden van de school ook een goed idee?
Nu heb ik ook vooral wat aan het opzoek ook in verband met eerste werk, en ja ik was vooral aan het zien welke bedrijven goed zijn voor het eerste werk of waar het gewoon goed om werken is(aangezien ik nog geen maand geleden elk bedrijf dat mij opbelde heb gezegd dat ik verder ging studeren is men lijstje wat uitgedunt terug)
Voorlopig heb ik volgende week een afspraak bij hp voor een eerst kennismaking, heeft iemand daar gewerkt, en is het een goed bedrijf om te starten.
Heeft er ook iemand tips voor als er vragen zouden komen wat je van loon enzo moet zeggen want dat weet ik echt niet, of weet er hier iemand nog goede bedrijven om te starten.
Voor de mensen die het niet weten ik studeer in juni normaal af als professionele bachelor Elektronica ICT, is trouwens het vermelden van de school ook een goed idee?
