ZZ5
Legacy Member
Beste 9-lifers,
gesteld dat ik op het einde van dit academiejaar mijn master wiskunde haal, welke richting zou ik dan het best uitgaan.
Doctoraat en actuariaat interesseren me beide niet.
Ik heb zelf al op verschillende plaatsen geïnformeerd maar zou nu graag een paar nieuwe invalshoeken horen. Ik denk best wel aan carrière te maken dus multinationals e.d. zijn zeker welkom.
Hopend op jullie constructieve bijdrage
gesteld dat ik op het einde van dit academiejaar mijn master wiskunde haal, welke richting zou ik dan het best uitgaan.
Doctoraat en actuariaat interesseren me beide niet.
Ik heb zelf al op verschillende plaatsen geïnformeerd maar zou nu graag een paar nieuwe invalshoeken horen. Ik denk best wel aan carrière te maken dus multinationals e.d. zijn zeker welkom.
Hopend op jullie constructieve bijdrage