Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Ketelbuik

Legacy Member
Ugh, geen zin in nieuw academiejaar. Het enigste wat ik wil is naar de les gaan en erna direct weer naar huis. Vorig jaar bleef ik veel te lang plakken in Gent. Ik wil ook niemand nieuw leren kennen, heb al genoeg vrienden hier. Tenzij er morgen misschien een mooie griet naast mij komt zitten in het auditorium.

glashelder

Legacy Member
Addertand zei:
Ugh, geen zin in nieuw academiejaar. Het enigste wat ik wil is naar de les gaan en erna direct weer naar huis. Vorig jaar bleef ik veel te lang plakken in Gent. Ik wil ook niemand nieuw leren kennen, heb al genoeg vrienden hier. Tenzij er morgen misschien een mooie griet naast mij komt zitten in het auditorium.
Zo die ik het al 3 jaar, works for me :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Joeshoe zei:
Ik moet morgen mijn eerste les geven. Gedaan met slapen tijdens de les. :sad:


Of misschien niet, niemand heeft iets gezegd over de kwaliteit die mijn les moet hebben. :unsure:

Dat ge maar weet da ge een van mijn helden zijt

Elosopardo

Legacy Member
Heb minder zin als vorige jaren om terug naar de les te gaan... Heb morgen wel nog geen les en dinsdag ook maar 2 uurtjes :) direct daarna naar huis is ook mijn plan :p

Nahrtent

Legacy Member
3 uurtjes vandaag. Aan het lokaal te zien zal het wel geen al te grote groep zijn dus ik vermoed dat mijn aanwezigheid op prijs zal gesteld worden :unsure:.

Morgen en overmorgen lekker niks :evil:.

Balsaus

Legacy Member
Mijn examenrooster is ni echt ideaal. Pas vrij laat mijn eerste (concentratie verminderd bij mij sterk tegen het einde toe) en dan alles vrij kort op 1. Mijn straf zeker da ik ni het modale traject volg

Balsaus

Legacy Member
kil911ler zei:
We zijn net begonnen en je begint al over examenroosters? :unsure:

Vrij belangrijk om al eens te bekijken om te zien hoe ik dan best mijn vakken dan bij elkaar puzzel. Altijd kans dat er vakken op dezelfde dag vallen.

J.F.

Legacy Member
Heb ook is gekeken. Heb elk semester 3 vakken met telkens een week tussen :') master <3

Er gaat dus nie veel gebeuren in de blok.

J.F.

Legacy Member
kil911ler zei:
We zijn net begonnen en je begint al over examenroosters? :unsure:

Aan de KU Leuven krijgt ge uw examenrooster al de eerste dag van het academiejaar ;-) idd heel handig omdat ge zo bv. uw keuzevakken daarop kunt afstemmen als het rooster u nie aanstaat. Of soms kunt ge kiezen uit twee dagen, dan is het ook de boodschap om er snel bij te zijn :p

kil911ler

Legacy Member
Hmm, das wel handig idd. Bij ons worden die roosters maar online gegeven in december ofzo :p

E.Lendil

Legacy Member
Had vandaag mijn eerste "les" BMW... en ik heb twee uur lang met een gruwelijk gevoel gezeten: ik haatte het, echt intens haten. Het was wel herhalings-leerstof dus misschien valt de rest van de week nog mee... maar afijn, wanneer kun je eigenlijk echt weten dat je verkeerd gekozen hebt? (telt je eerste dag alle lessen haten + je kapot vervelen?)

J.F.

Legacy Member
Meh, ik haat ook altijd alles en I'm fine :unsure:

Nee, maar de eerste dag is mss wel wat vroeg?

spykie

Legacy Member
E.Lendil zei:
Had vandaag mijn eerste "les" BMW... en ik heb twee uur lang met een gruwelijk gevoel gezeten: ik haatte het, echt intens haten. Het was wel herhalings-leerstof dus misschien valt de rest van de week nog mee... maar afijn, wanneer kun je eigenlijk echt weten dat je verkeerd gekozen hebt? (telt je eerste dag alle lessen haten + je kapot vervelen?)

De prof die je had nu, is ook om te haten! Het bio gedeelte is leuker ...

Saphira

Legacy Member
glashelder zei:
Na 15 minuten: "En wat vinden jullie daar zelf van? Bespreek in groepjes en aan het eind van de les vergelijken we meningen."

Werkt voor sommige van mijn proffen :unsure:

Waar zijn de repjes toch? :(

E.Lendil

Legacy Member
spykie zei:
De prof die je had nu, is ook om te haten! Het bio gedeelte is leuker ...

Ik voel me ... bekeken :unsure:

Ga het ZEKER nog enkele weken de kans geven, en anders overweeg ik echt wel een overstap... aangezien ik echt niet het type mens ben om een richting te doen die ik niet zie zitten ;)

spykie

Legacy Member
E.Lendil zei:
Ik voel me ... bekeken :unsure:

Ga het ZEKER nog enkele weken de kans geven, en anders overweeg ik echt wel een overstap... aangezien ik echt niet het type mens ben om een richting te doen die ik niet zie zitten ;)

Haha, sorry, maar ik had je al eens info over BMW gegeven in je topic, vandaar :P

E.Lendil

Legacy Member
spykie zei:
Haha, sorry, maar ik had je al eens info over BMW gegeven in je topic, vandaar :P

Geen probleem ;)
Herinnerde me je nog, hoor! ... wel een geruststelling dat anderen die prof ook gruwelijk vinden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan