Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knowit2 zei:Juist... en jij hebt dat contract gelezen of bij de vergaderingen daarover gezeten? :ironic:

TheRedDevils zei:Dwaas dat er zo veel afhangt van dat vak van morgen. Als ik er niet door ben kan ik 4 vakken van het 2de niet volgen.
Nuja, van die 9 een 10 maken moet normaal wel lukken.
ad:Mueske zei:Jij weet meer ofzo?![]()

Exorikos zei:Hij werkt voor de KUL aan Kotnet.
Zagers, wij moesten het vroeger nog met 4GB per maand doen...

cdp1193 zei:Nja 't is gewoon ambetant om een vakken te herdoen waar ik al een 15, 17 & 14 op heb gehaald te herdoen op een lager niveau(+ ik zou 's ochtends amper les hebben in het 1ste semester).

Nas zei:Vergeet de homoschool niet
)Mueske zei:Zware zever. Een limiet van 10 gig had ik 10 jaar geleden al mee gelachen. Is het makkelijk iets anders te nemen als je op kot zit, of is dat praktisch onmogelijk? Anders massaal protest organiseren aan het rectoraat..?![]()
Nas zei:Btw, Drew, hebt gij vakken moeten meenemen naar 2e bachelor?


Knowit2 zei:De 10GB limiet is niet iets dat de KU Leuven bepaald heeft. Maar wat je best kan doen is de enquete op Enquête | KotNet invullen, of je ongenoegen kenbaar maken aan het ICTS Servicepunt ( https://admin.kuleuven.be/icts/servicepunt/ ).

Jep, 4 vakken.Nas zei:Btw, Drew, hebt gij vakken moeten meenemen naar 2e bachelor?