Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Ik denk dat ik er eindelijk eens door zal zijn voor bank en financien

Een van die assistentes daar in de zaal :drool: :drool:

Th1x4nG

Legacy Member
Verbintenissenrecht was lastig. Het eerste half uur kon 'k echt op niks antwoorden... kzal maar hopen op een 8 of zo? ma daar ben ik nog niks mee ze, da tolereren is 5 tolerantiepunten de vuilbak in want alle vakken zijn 6


... geen idee wak verkeerd aan 't doen ben dit jaar.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Verbintenissenrecht was lastig. Het eerste half uur kon 'k echt op niks antwoorden... kzal maar hopen op een 8 of zo? ma daar ben ik nog niks mee ze, da tolereren is 5 tolerantiepunten de vuilbak in want alle vakken zijn 6


... geen idee wak verkeerd aan 't doen ben dit jaar.

Viel het wat beter mee dan in eerste zit?

Th1x4nG

Legacy Member
Ik vond het moeilijker. Gewoon zo het probleem ook van 'hoe zegde da nu netjes'...

1: was iets over delegatie deze keer, ik heb nog wel 80% juist als ik zo naar de samenvatting zie. gewoon wa vergeten maar wak gezegd heb is ni fout.
2: was over een griet die een kot huurt voor 2 jaar en na een jaar het contract wil beëindigen, zo'n stuk of 8 deelvragen... ge moest zo ne keer de verhuurder verdedigen, ne keer de griet etc maja voor die verhuurder vond ik helemaal niks, en ge moest een blad volschrijven :s
3: was weer zo de bedingen benoemen, ma pff :p
4: was weer met aansprakelijkheid; tekening en meerkeuze, daar zal het nog wel op aankomen waarschijnlijk, kheb daar echt 3 of 4 van die meerkeuzedingen zuiver gegokt... tekening vondek ook ni zo geslaagd :unsure:

Tis eigenlijk het perfecte examen om op den helft van den tijd 20 te halen me de cursus ernaast ze maja :') Ik weet het allemaal effe ni meer nu...
- Erasmus: sowieso ni meer gaan als dees gebuisd blijkt, maar eigenlijk wil ik in mijn hoofd al enkele maanden ni meer gaan.
* geen zin in verandering
* spullen ginder krijgen... Als uw kot op 50 km is, is da nog iets anders dan op 700
* valt zo goed als niet te combineren met ERB + sowieso is die plichtvakken vervangen niet evident
* nu met herexamens mis ik daar al de initiatie
* met die 2 vakken van 't eerste semester gebuisd, pak ik die sowieso mee naar 2e zit
- ERB
* wil ik da nog wel doen nu verbintenissenrecht me ni zo goe is bevallen
* heeft het nut voor later
* wil ik 2 jaar studeren aan ne master ipv 1 jaar

...

_ns_

Legacy Member
Ik vond dat examen niet zo moeilijk, maar er wordt gewoon streng verbeterd. Kwestie van hoop geven enzo.. :unsure:

Vrijdag ethiek, kutvak.

Insanitarium

Legacy Member
Hopen dat ze dan ook wat minder streng verbeteren, want bij ons kwam Stijns in 1ste zit zeggen dat haar assistenten het een gemakkelijk examen vonden en het dus streng ging verbeteren. :p

Duckwhisperer

Legacy Member
kil911ler zei:
Wil je hem levend houden of wil je hem op een trage manier doen afzien om het dan op een gruwelijke wijze te laten doodgaan?

Maakt mij eigenlijk nie uit.
Maar als ik da deksel ga losdraaien gaat die mij sowieso aanvallen é :p

Matt.

Legacy Member
Alteration zei:

Eerste semester een vak gehad van een Nederlandse prof (UvA), 2 dagen voor gestudeerd (was de eerste keer dat ik het bekeek) en een 16 gehaald. Qua niveau aan de unief was dat toch wel een dieptepunt. :')

Th1x4nG

Legacy Member
Hello Mr. Vxxxx,

thank you for your eMail. We changed your order as desired and ship the goods as soon as we received your payment. Of course we can use the overpayment for an upcoming order.

Mit freundlichem Gruß; Best Regards

Mij zo verplichten om daar nog es te kopen ipv het verschil terug te storten :unsure: Beireuhhh... Allee ik had het zelf wel zo voorgesteld in de mail ma toch :')

josilirios

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hebben insecten eigenlijk longen en een neus om te ruiken?

Insecten kunnen beter ruiken dan ons, wel geen idee of ze een scheet ook als stank gaan interpreteren, daarvoor hebben we Duckwhisperer!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan