Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Ugh, ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu even ga stoppen met studeren, maar een vriendin van mij zegt dat ze al haar woordjes Duits gaat herhalen.
Nu voel ik me ook wel verplicht
Het zal volgend jaar nog wel van pas komen, zeker


TheRedDevils zei:Cool, nog iemand die Duits moet studeren
Kga nu ook woordjes herhalen, toevallig![]()




coldplayke zei:Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he
En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.
Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.

coldplayke zei:Ugh, ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu even ga stoppen met studeren, maar een vriendin van mij zegt dat ze al haar woordjes Duits gaat herhalen.
Nu voel ik me ook wel verplicht
Het zal volgend jaar nog wel van pas komen, zeker

coldplayke zei:en @orchidee: ik moet toch bijblijven met de coole kids bij Duits?![]()

Orchidee_x zei:Meiske, ge hebt een vakantiejob gehad, ge hebt net een herexamen gehad en nu begint ge direct weer te studeren... Heb je eigenlijk al wat kunnen genieten van je vakantie?
Allez ik weet nu niet echt hoe dat gaat bij talen, maar 't zou mij verwonderen als je in de zomer de leerstof zou moeten bijhouden voor het volgend jaar. Ge zijt geslaagd voor die vakken, laat da nu nog een maand rusten en als ge echt het gevoel hebt dat ge die woordjes niet meer kent, herhaal die dan op't gemak in de eerste weken van het academiejaar.
Ontspan nu toch eventjes, ga naar uw lief ofzo![]()

J.F. zei:Ik doe talen: nee, dat moet niet. Ik zie mezelf al leren in de zomer :') zelfs al zijt ge iets stroever na de vakantie, dat komt sowieso metee, terug omdat ge daar zo intensief mee bezig zijt in de richting.
Da's echt zot, maja hoge ambities zeker?![]()

Orchidee_x zei:Meiske, ge hebt een vakantiejob gehad, ge hebt net een herexamen gehad en nu begint ge direct weer te studeren... Heb je eigenlijk al wat kunnen genieten van je vakantie?
Allez ik weet nu niet echt hoe dat gaat bij talen, maar 't zou mij verwonderen als je in de zomer de leerstof zou moeten bijhouden voor het volgend jaar. Ge zijt geslaagd voor die vakken, laat da nu nog een maand rusten en als ge echt het gevoel hebt dat ge die woordjes niet meer kent, herhaal die dan op't gemak in de eerste weken van het academiejaar.
Ontspan nu toch eventjes, ga naar uw lief ofzo![]()

Cadiuro zei:Mijn vakantiejob was echt een van de redenen dat ik genoten heb van mijn vakantie
Maar inderdaad coldplayke, ga beke batse fzo

Categorie 'opinie'. Het is nu eenmaal een schrijver.coldplayke zei:Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he
En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.
Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.
Ik ken genoeg mensen die hun CONSEQUENT een paar uurkes achter hun boeken zetten en er nog geen reet van bakken, helaas kan een richting soms ook echt te hoog gegrepen zijn.coldplayke zei:Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he
En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.
Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.
en @orchidee: ik moet toch bijblijven met de coole kids bij Duits?![]()

Utred zei:groot deel van de eerstejaars niets zit te doen op de unief
Cadiuro zei:Mijn vakantiejob was echt een van de redenen dat ik genoten heb van mijn vakantie