Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?

glashelder

Legacy Member
Bananarama zei:
Donderdag zou mijn tofste dag worden qua lessenrooster. Les van 9 tot 11, dus thuis om half 1, en dan de hele namiddag om in te halen wat ik door de slechte uren op andere dagen niet kon doen. Lassen ze toch elke donderdagavond verplicht bij te wonen lezingen in :sop: Soms van 18 tot 20, dus ik zou dan nog naar huis kunnen om om half 1 aan te komen en om 16u weer te vertrekken. Maar de meeste beginnen om 16u al, dus ik moet ook 5 uur in Leuven met mijn vingers staan draaien :angry: En van het vak 's ochtens is er geen cursus, dus ik MOET gaan :cry:

Ik vond mijn lessenrooster al niet supertof maar nu ze er nog eens oefensessies en toestanden gaan inproppen, vind ik het al helemaal niet meer leuk :sad: Voor dat vak moeten we een paper schrijven en presentatie geven, moeten we daar echt elke week een half uur voor samen zitten? Nu ja, die theorieles zal wel geskipt worden. Het is het vervolgvak van een vak dat ik vorig jaar had, ben daar ook niet zo vaak geweest en da's ook gelukt. Jammer dat ik dan speciaal naar Gent moet voor een half uur les, maar ja...

En ja, de staking :angry: Ik heb mijn ouders moeten overtuigen om mij te brengen, want doordat de les van deze woensdag is weggevallen, is volgende week de eerste les en die wil ik wel meevolgen. Want dan krijgen we dus ook de uitleg over die paper en die oefensessies. Alleen is dat dus van 17u tot 18u45... Beetje raar uur om te zitten wachten tot ik gedaan heb met de les, en dan zijn we superlaat thuis.

Century

Legacy Member
mla zei:
Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?

Iedereen met een kaart van de associatie KUL laten ze binnen. En ook als iemand met een studentenkaart u vergezeld laten ze u passeren.

lantaarnpaal

Legacy Member
mla zei:
Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?

Gewoon uw pas tonen en zeggen dat ge uw studentenkaart nog ni gekregen hebt


TheRedDevils zei:
Dat krijg ik en kom ik normaal mee toe. Deze week gaat moeilijk, misschien omdat het de eerste week is :p
Maar een pintje kost nu al 1,90... Dat is echt veel te duur :crazy:

wtf gij koopt effectief pinten aan 1.90. Leer eens voordrinken op kot ofzo :p

Joeshoe

Legacy Member
De prijs/kwaliteit verhouding van Aldi bier is beter met de prijzen op café tegenwoordig.

coldplayke

Legacy Member
Bananarama zei:
Ik heb ooit op een soort peda gezeten waar jonge werkzoekenden of pas afgestudeerden die al werk hadden ook aan de normale kotprijs mochten huren. Misschien zijn het bij jou niet zulke gevallen, maar het zijn lang niet alleen studenten die in Leuven een studentenkot mogen huren.

Ik ben bijna zeker dat het foefelaars zijn :p
De verantwoordelijke voor de kotenverhuur zei zelf dat ze eigenlijk alleen aan studenten mogen verhuren, maar dat er de voorbije jaren ook niet-studenten hebben gezeten. Ik zit in de armere buurt van Leuven, dus ik snap dat ook wel, maar kinderen mogen ze zoiets écht niet aandoen. Dat meisje doet in mijn ogen niks fout, dat speelt gewoon wat. Maar het is de ma die er om de 5 seconden op schreeuwt die erover gaat :sop:

En Duits, blegh. Ze willen precies nog studenten verliezen. Voor Engels moet ik 5 boeken lezen, voor Duits 4. In het 1ste semester. Ok, dat zou nog moeten lukken.

AH NEE WACHT: we moeten elke week vragen voorbereiden die op punten staan (10 weken lang) en een portfolio maken en een paper van 5 bladzijden in het Duits.
Als ge herexamen hebt: 10 bladzijden :')
Gelukkig heb ik geen leven

En dan de druppel die de emmer doet overlopen: die titel op de rug van de Duitse boeken zijn in de andere richting gedrukt.

KUNNEN DIE NU NOOIT EENS DE REST VOLGEN, MIJN HELE BOEKENKAST IS CHAOS NU

coldplayke

Legacy Member
Nu is ze op de gang aan het zingen :sop:

Ik snap waarom hier vroeger iemand zelfmoord heeft gepleegd.

lantaarnpaal

Legacy Member
coldplayke zei:
Nu is ze op de gang aan het zingen :sop:

Ik snap waarom hier vroeger iemand zelfmoord heeft gepleegd.

een spoor van watermeloenen tot onder een treinspoor leggen ;)

Saphira

Legacy Member
coldplayke zei:
Nu is ze op de gang aan het zingen :sop:

Ik snap waarom hier vroeger iemand zelfmoord heeft gepleegd.

Je kan er altijd es de kotbaas op afsturen of petitie opstarten en doorsturen naar de kotbaas? :unsure:. Vroeger dat nog moeten doen met een lastigaard op kot

cdp1193

Legacy Member
De student kick off was redelijk leuk. Alleen spijtig dat een klootzak het nodig vond om een volle pint tegen m'n hoofd en een vriend zijn nek te smijten.

glashelder

Legacy Member
Wtf? Aankondiging van mijn minor: voor de mensen die nog twijfelen na de vorige boodschap, vanavond is er dus GEEN les, morgenochtend WEL.

Wat, les? Vanavond? Wat? Op mijn lessenrooster staat alleen vrijdagochtend.

Gaaaaahhhhh. Wat is dat hier al met die rare vakken en lesuren die er bijgeplakt worden.

coldplayke

Legacy Member
Saphira zei:
Je kan er altijd es de kotbaas op afsturen of petitie opstarten en doorsturen naar de kotbaas? :unsure:. Vroeger dat nog moeten doen met een lastigaard op kot

Een petitie van 7 man? :p
De kotbaas zei dat we problemen zelf moeten oplossen, als het echt niet lukt zal zij er iets aan doen.
Maar die madam ziet er eng uit en die heeft een gespierde vriend/man :sop:

Saphira

Legacy Member
coldplayke zei:
Een petitie van 7 man? :p
De kotbaas zei dat we problemen zelf moeten oplossen, als het echt niet lukt zal zij er iets aan doen.
Maar die madam ziet er eng uit en die heeft een gespierde vriend/man :sop:

Tgoja, bij ons was er ene die al werkte, en die 's nachts uitging en dan rond 'n uur of 5 a 6 kabaal maakte. Uiteindelijk gewoon een petitie opgestart, nadat we de problemen ook niet konden oplossen. Kotbaas moest dan wel afkomen. (Mss ook met 't feit dat we dreigden om de helft van onze huur maar te betalen, aangezien er niet werd voldaan aan de regels van dat kot).

Bij ons hielp het alleszins

Nas

Legacy Member
Prof die eerder pikante foto's van Keira Knightley gebruikt als achtergrond voor zijn slides.

NICE
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan