Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:kben ze kwijt
Kheb zo'n dunne aangedaan, en da hielp ni veel![]()
evil-duckie zei:Ja, klaar! Amai, zo heel de tijd prutsen in een programma tot ge het goed hebt. Dit is zelfs nog niet programmeren. En er zijn er die dit vrijwillig voor kiezen?Mijn ogen zijn moe man! En mijn hoofd is alsof ik gisteren niet zat was, maar toch goe gedronken heb
.
Drew zei:Ik vraag me af hoe ik in godsnaam een paper moet schrijven als de boeken die 'k nodig heb er nooit zijn..
Ironpole zei:Aantal dagen blok: 21
Aantal dagen blok nodig volgens planning: 21
Like a boss.![]()
Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:"De opgaven 3 (WC2), 4 (WC4) en 2 (WC 5) zijn van een hoger niveau dan van u verlangd wordt op het examen."
Infineon zei:Groepswerk beleidsinformatica?
Ik ben toch enorm content dat da goed en wel af is, toch wel een moeilijk groepswerk als ge nieveel kent van access.
Plus ik begin pas de 13e, dus nog een dag of vijf extra :applause:evil_konijn zei:2 weken + inhaalweek, maar dat is nog opwarming.
Of niet, des te gemakkelijker gaan de examenopgaves voor je zijn.Lorvet zei:Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva; Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:

Lorvet zei:Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva; Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:
(had dat bericht overigens niet gezien)freakykiller zei:Hmmms ze dan best ook eens maken in de inhaalweek(had dat bericht overigens niet gezien)
tommie314 zei:Ergernis: opgestaan om mij klaar te maken voor de les van 8u30, buitenkomen en de regen van apocalyptische proporties zien. Toch maar besloten om terug naar huis te keren, door die regen fiets ik niet
(ja we hebben die discussie al gehad, ik ga niet naar de les als het regent)

Wat zit je dan te doen voor de les begint?Fliblit zei:Ik ook, normaal neem ik sowieso mijn trein van 8u10, ook al heb ik pas later les. Maar met dat het zo regent en ik pas les heb om 11u ga ik nu toch nog wat wachten met vertrekken![]()