Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Ja, klaar! Amai, zo heel de tijd prutsen in een programma tot ge het goed hebt. Dit is zelfs nog niet programmeren. En er zijn er die dit vrijwillig voor kiezen? :p Mijn ogen zijn moe man! En mijn hoofd is alsof ik gisteren niet zat was, maar toch goe gedronken heb :p.

Subai

Legacy Member
TheRedDevils zei:
kben ze kwijt :s:s
Kheb zo'n dunne aangedaan, en da hielp ni veel :(

Geloof mij, ik ben er vanmiddag ook door moeten fietsen en geen enkele handschoen zou geholpen hebben! Unless....

Infineon

Legacy Member
evil-duckie zei:
Ja, klaar! Amai, zo heel de tijd prutsen in een programma tot ge het goed hebt. Dit is zelfs nog niet programmeren. En er zijn er die dit vrijwillig voor kiezen? :p Mijn ogen zijn moe man! En mijn hoofd is alsof ik gisteren niet zat was, maar toch goe gedronken heb :p.

Groepswerk beleidsinformatica?
Ik ben toch enorm content dat da goed en wel af is, toch wel een moeilijk groepswerk als ge nieveel kent van access.

Ironpole

Legacy Member
Smallband op kot, tof tof (we hebben nochtans Turbonet maar das precies niet 100% unlimited). Alle chance heb ik nog wireless UGent verbinding hier. :p

Utred

Legacy Member
Aantal dagen blok: 14
Aantal dagen blok nodig volgens planning: haha, planning.

Lorvet

Legacy Member
Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva;
"De opgaven 3 (WC2), 4 (WC4) en 2 (WC 5) zijn van een hoger niveau dan van u verlangd wordt op het examen."
Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:

Racing_Genk

Legacy Member
^ Dan weet ge tenminste zeker da ge het kunt

Hebben die in Gent een week langer les dan? :p Want ik heb 21 dagen blok

glashelder

Legacy Member
Presentatie ging superslecht. En ik kon er niks aan doen aangezien ik niet stond te presenteren. Groepje van 5, met 3 beslist om zich te concentreren op de paper en de andere 2 zich te laten bezig houden met de presentatie. Die ene van de twee deed dat heel goed, maar die ander is eigenlijk een archeologiestudent die dit als keuzevak doet dus die stond constant uit zijn nek te lullen en zijn tekst voor te lezen.

En dan zit je daar als groepslid compleet af te gaan. De ppt zag er wel goed uit, dus ik dacht dat het nog wel zou meevallen.

FML.

Tsubasa

Legacy Member
Infineon zei:
Groepswerk beleidsinformatica?
Ik ben toch enorm content dat da goed en wel af is, toch wel een moeilijk groepswerk als ge nieveel kent van access.

Ja, best lastig groepswerk!

Benjamin

Legacy Member
Lorvet zei:
Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva; Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:
Of niet, des te gemakkelijker gaan de examenopgaves voor je zijn. :p

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva; Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled:doh:

Hmmms ze dan best ook eens maken in de inhaalweek :unsure: (had dat bericht overigens niet gezien)

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Hmmms ze dan best ook eens maken in de inhaalweek :unsure: (had dat bericht overigens niet gezien)

Ik heb gisteren tijdens analyse III iemand een paar keer 9lives horen zeggen. Kan het dat jij dat was?

Fliblit

Legacy Member
tommie314 zei:
Ergernis: opgestaan om mij klaar te maken voor de les van 8u30, buitenkomen en de regen van apocalyptische proporties zien. Toch maar besloten om terug naar huis te keren, door die regen fiets ik niet

(ja we hebben die discussie al gehad, ik ga niet naar de les als het regent)

Ik ook, normaal neem ik sowieso mijn trein van 8u10, ook al heb ik pas later les. Maar met dat het zo regent en ik pas les heb om 11u ga ik nu toch nog wat wachten met vertrekken :p

Faun

Legacy Member
Ik ben nu es opgestaan voor de les van 8u (!), ik ging zelfs door de regen fietsen. Maar fietssleutel besloot op eigen houtje zich te verstoppen.

Utred

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ook, normaal neem ik sowieso mijn trein van 8u10, ook al heb ik pas later les. Maar met dat het zo regent en ik pas les heb om 11u ga ik nu toch nog wat wachten met vertrekken :p
Wat zit je dan te doen voor de les begint?
Bij mij was het ook wakker worden, naar buiten kijken, en me nog eens omdraaien deze morgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan