Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gilly zei:op het nieuws zeggen ze dat er donderdag ook staking is op hogescholen?

drxero zei:staking in de inhaalweek![]()
Een paar leraren die wel in de les geraken, zetten gewoon de lesinhoud op Toledo
Benieuwd hoeveel mensen er in die les zullen zitten 
Th1x4nG zei:Zou me verbazen moesten ze bij ons staken, wijsbegeerte mss![]()


Th1x4nG zei:Zou me verbazen moesten ze bij ons staken, wijsbegeerte mss![]()
Ik heb nog nooit zo graag een taalfout ergens in willen ontdekken éPut_met_keren zei:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor de vakken Nederlands en Engels.
'k Heb geen idee wat ze mij allemaal zouden kunnen vragen maar ik heb gelukkig wel de perfecte outfit gevonden![]()

Kendie zei:Goed om te weten, dat bijna alle universiteiten gebruik maken van het principe 'inhaalweek', en bijna geen les meer hebben, terwijl ik hier nog een volle 32 uren lesweek heb...

evil_konijn zei:Ne fancy pizza e. Zo van casa di mama.
Dr Oetker Spinazie/pasta owns alle diepvriespizza's.NotoriousP zei:Feestelijker... zoals chinees halen?![]()
Ik kon mee naar familie, de rest gaat maar ik had geen zin om én kerstavond, én kerstdag, én oudjaar én nieuwjaar weg te zijn.Matt. zei:Vorte pizza's da.Dr Oetker Spinazie/pasta owns alle diepvriespizza's.
Nenee, ik ga niet buiten komen.Ik kon mee naar familie, de rest gaat maar ik had geen zin om én kerstavond, én kerstdag, én oudjaar én nieuwjaar weg te zijn.
