edraket
Legacy Member
Exorikos zei:Die eerste...![]()
fak, dies wa mega lekker. SPROETEN FTW !!!
4 en 6 en piano

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Die eerste...![]()

Ik zit hier continu preciesdevi zei:Om de hoeveel uren ongeveer nemen jullie pauze. Maar ik bedoel dus hoeveel uren ge echt na elkaar blokt zonder hier op 9lives te zitten posten of iets anders?

Efflorescence zei:Organisatie van de gezondheidszorg.
En inderdaad, ik ben er zeker van dat dat een herhaaldelijke typfout van die prof is en dat het inderdaad profylaxie moet zijn. En dat is dan prof. :ironic:
Drew zei:

Tsubasa zei:Allee jong. 7 is wel lelijk!

edraket zei:fak, dies wa mega lekker. SPROETEN FTW !!!


edraket zei:fak, dies wa mega lekker. SPROETEN FTW !!!
4 en 6 en piano![]()
Matt. zei:Bwa, neen, mss wa minder mooi dan de rest, maar nog altijd veel beter dan wa ge gemiddeld over straat zie lopen.![]()

Exorikos zei:Sproeten oke, maar geen fucking dalmatiër...
edraket zei:GEIL. Ik ben er zeker van dat Djesmin sproetjes heeft!

Tsubasa zei:Als we daar mee gaan beginnen vergelijken...![]()
edraket zei:GEIL. Ik ben er zeker van dat Djesmin sproetjes heeft!

Drew zei:

Matt. zei:

Tibokio zei:




_ns_ zei:Ah de voldoening als ge eindelijk iets snapt/oplost na lang zoeken.![]()
