Vincort
Legacy Member
Racing_Genk zei:Idd ik moet maar 7 halen op 20 ofzo
, maar ik hoop wel op 17 minimum. En ja, met die overlopende rekeningen de info uit de proefbalans halen is duidelijk het moeilijkste dat er tussen zit. Die test 2 moet ik ook nog bekijken maar die is ongeveer zo moeilijk als oefening 7.19 van da extra oefenboekske
![]()
Op het eerste gezicht is hij iets makkelijker, al kan dat zijn omdat ik die uit het oefenboek als eerste maakte en toen maakte ik veel van de obvious fouten (zoals waardeverminderingen op uw handelsvordering van 409 aflezen ipv 6xx). Ik hoop wel dat ze niet te creatief gaan zijn met hun examen en vooral de zelfde type moeilijkheden in hun examen gaan stoppen.
Al bij al ben ik gewoon blij als ik erdoor ben, ik heb weinig zelfvertrouwen in accountancy, al kan ik de oef redelijk goed. Je bent boekhouder of je bent het niet zeker

Idd ik moet maar 7 halen op 20 ofzo
, maar ik hoop wel op 17 minimum. En ja, met die overlopende rekeningen de info uit de proefbalans halen is duidelijk het moeilijkste dat er tussen zit. Die test 2 moet ik ook nog bekijken maar die is ongeveer zo moeilijk als oefening 7.19 van da extra oefenboekske
ad:
. Dus voor 't moment worden al mijn pauzes besteed aan de ratje. 
Ze gaan nogal rap dood, dus. Je kan dan ook niet eens een weekendje weg (wat bij ratten wel kan) en als er één een beetje raar uit z'n ogen kijkt, ga je er eigenlijk al meteen van uit dat hij misschien dood aan het gaan is