Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:En nu de echte versie.
en het nog telenet games forum heette)metaphore zei:Ik zit hier enkel tijdens de examens (sinds deel 1 van de thread, toen het forum nog groen/blauw wasen het nog telenet-forum heette)
Vorig jaar stagejaar gehad, dus geen examens, dus ben ik hier niet geweest.

tommie314 zei:Iedereen weet da ge pas meetelt als ge ne poll hebt gestart.
Exorikos zei:Ik pas van deel 2...![]()

tom1 zei:Ik heb nog studierichtingadvies gevraagd aan Hellrabbit toen em nog gene ***** was![]()

tommie314 zei:Iedereen weet da ge pas meetelt als ge ne poll hebt gestart.

WolCoM zei:Ik ben een laatstejaarsstudente Seksuologie en ik ben dringend op zoek naar mensen voor mijn thesisonderzoek 'Seks met Robots' --> Medica op facebook.
Seriously?![]()

Utred zei:Ik heb mijn currysaus dan maar currysausachtiger gemaakt door er belachelijk veel ananas in te doen.
Matt. zei:De toekomstige dokter lacht, dus een doktersbezoek zal ni nodig zijn! Blijkbaar nog een vaak voorkomend fenomeen die bloedsmaak, niets om zorgen over te maken dus.![]()

Nas zei:Ik moet er nog 45 doorjagen. 't Is echt een slakketempo vandaag.
En ik vraag mij af hoe jullie leren, want als ik in de bib ofzo zit zie ik er veel aanduiden en schrijven, maar ik doet dat amper![]()

edraket zei:Aan wa tempo hebtgij wel gelopen?![]()
freakykiller zei:Bloedsmaak heb ik al altijd gehad, vooral bij koud weer als ik intensief sport met veel lopen.
Dat ge geen 600 meter kunt lopen is wel wat triest![]()
Veel te snel m.a.w.
Maar altijd al meer een sprinter geweest.
Morgen eens op 't gemak aan 7km/h gaan lopen of zo. Die iPod sensor is verdacht accuraat, dat spel was tot op 10m correct (over een afstand van 2.7km). 
Matt. zei:Blijkbaar sneller gelopen dan ik dacht, 14km/h.Veel te snel m.a.w.
Maar altijd al meer een sprinter geweest.
Morgen eens op 't gemak aan 7km/h gaan lopen of zo. Die iPod sensor is verdacht accuraat, dat spel was tot op 10m correct.
![]()



Ik kan dat toch niet, en op het examen was het ineens zo logisch
Oefening 1 en 2 ging zo. Bij oefening 3 verstond ik de vraag niet eens :')tommie314 zei:Da's toevallig dat je dat zegt, ik heb gilberke een week geleden nog eens een PM gestuurd. Wel nog geen reactie![]()
) en toen kreeg ik een PM van iemand om te vragen of ik daar soms meer over wist, aangezien er blijkbaar echt iets scheelde met hem op dat moment 

Tibokio zei:14 per uur is wel direct snel
Loopt op uw gemak 8 tot 10 per uur om te beginnen ahja
Dat doet er mij aan denken dat ik na de examens eens dringend ga moeten terug beginnen lopen.
Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen. 
Matt. zei:Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen.![]()
