S&B
Legacy Member
Hallo Allemaal,
Mijn eerste post en hopelijk met goede respons.
CarrièreSwitch:
Ikzelf ben 22 jaar en 3 jaar fulltime aan het werk als bewakingsagent.
Ben laag geschoold (BSO). Dit in organisatie assistent.
(korte samenvatting: 3 zaken in 1 opleiding: technische, logistieke en voedings afdeling)
Basis kennis van Frans/Engels
Moedertaal: Nederlands.
Nu werk ik dus al 3 Jaar bewust gekozen in de bewakingssector.
Op zich doe ik deze job nog steeds graag.
Werk shiften van 10uurs in nachtverband.
Met andere woorden werk ik 7 nachten en ben ik er 7 thuis.
Ook dit is aardig meegenomen.
Wel werk ik 1/2 weekends.
Dit zijn de voordelen.
Nu door het gebrek aan voldoening, doorgroeimogelijkheden en een meerdere dat niet zoveel kan verwezenlijken, en uiteraard de weekends.
Ben ik opzoek naar een alternatief.
Maar helaas geen flauw benul in welke richting ik moet zoeken of solliciteren.
Ik doe de job opzich nog graag, maar.
In een alternatief zoek ik:
Doorgroeimogelijkheden - mogelijkheid tot scholing - 10 tot 12 uren shift - Dag of nacht shift - Afwisseling - sociaal contact - goede verdiensten.
Iemand suggesties of raad wat ik het beste kan ondernemen om dit alternatief
te bereiken??[/SIZE]
On Topic Plz
Mijn eerste post en hopelijk met goede respons.
CarrièreSwitch:
Ikzelf ben 22 jaar en 3 jaar fulltime aan het werk als bewakingsagent.
Ben laag geschoold (BSO). Dit in organisatie assistent.
(korte samenvatting: 3 zaken in 1 opleiding: technische, logistieke en voedings afdeling)
Basis kennis van Frans/Engels
Moedertaal: Nederlands.
Nu werk ik dus al 3 Jaar bewust gekozen in de bewakingssector.
Op zich doe ik deze job nog steeds graag.
Werk shiften van 10uurs in nachtverband.
Met andere woorden werk ik 7 nachten en ben ik er 7 thuis.
Ook dit is aardig meegenomen.
Wel werk ik 1/2 weekends.
Dit zijn de voordelen.
Nu door het gebrek aan voldoening, doorgroeimogelijkheden en een meerdere dat niet zoveel kan verwezenlijken, en uiteraard de weekends.
Ben ik opzoek naar een alternatief.
Maar helaas geen flauw benul in welke richting ik moet zoeken of solliciteren.
Ik doe de job opzich nog graag, maar.
In een alternatief zoek ik:
Doorgroeimogelijkheden - mogelijkheid tot scholing - 10 tot 12 uren shift - Dag of nacht shift - Afwisseling - sociaal contact - goede verdiensten.
Iemand suggesties of raad wat ik het beste kan ondernemen om dit alternatief
te bereiken??[/SIZE]
On Topic Plz

Het is het systeem dat interageert. vb. Je moet series van oefeningen maken en na elke serie geeft de PC je feedback (wat was juist, wat was verkeerd en waarom). Sommige oefeningen zijn ook eerder in spelvorm (met foto's, etc)