akinaa
Legacy Member
besten 
Ik heb nu een bachelor Accountancy-fiscaliteit. En ben nu in mijn 3d boekhoudkantoor te werk. Na een week wist ik terug dat dit niets voor mij is. Het is gewoon te saai + de mensen zijn te saai.
Ik heb al zitten twijfelen om ict avondschool te volgen maar dit zal weer efe duren. Mss is bij een bank proberen dan maar.
Heeft iemand ervaring hiermee of zit hij in dezelfde situatie?
Groeten

Ik heb nu een bachelor Accountancy-fiscaliteit. En ben nu in mijn 3d boekhoudkantoor te werk. Na een week wist ik terug dat dit niets voor mij is. Het is gewoon te saai + de mensen zijn te saai.
Ik heb al zitten twijfelen om ict avondschool te volgen maar dit zal weer efe duren. Mss is bij een bank proberen dan maar.
Heeft iemand ervaring hiermee of zit hij in dezelfde situatie?
Groeten


