Fliblit
Legacy Member
Proim zei:
Hebben ze dat al gefixed voor 2012? Ik gebruikte dat in de vorige blok, maar toen het 1 januari 2012 was werkte het opeens niet meer

Ik sta op om 7u, werken van 8u-10u, pauze, 10u30-12u30, middagpauze, 1u30-3u30, pauze, 4u-6u, eten. Indien nodig dan nog van 7u-9u, in theorie dus zo'n 10 uur studeren per dag maar in de praktijk lukt dat nauwelijks. Nuja, acht uur is natuurlijk nog altijd goed.




