Amkan0
Legacy Member
Beste,
Mijn laatste jaar secundair loopt op z'n einde.
Hierdoor moet ik uiteraard weer verder. Nu zie ik een job als diplomatic security agent of geld transport wel zitten. Zijn er mensen die één van deze of soortgelijke jobs beoefenen en hun ervaringen willen delen met mij?
Mvgr,
Amkan0
Mijn laatste jaar secundair loopt op z'n einde.
Hierdoor moet ik uiteraard weer verder. Nu zie ik een job als diplomatic security agent of geld transport wel zitten. Zijn er mensen die één van deze of soortgelijke jobs beoefenen en hun ervaringen willen delen met mij?
Mvgr,
Amkan0


