Fujijelle
Legacy Member
In september ben ik van plan om Informatica bachelor te starten aan KULAK maar na een paar jaar inactief heb ik een behoorlijke achterstand in Wiskunde.
Ik kocht de DELTA boeken van de 3e graad ASO maar ik heb zo het gevoel dat een groot deel hiervan niet gebruikt zal worden in het eerste jaar.
Mijn vraag is: Heeft iemand een idee op welke delen van de wiskunde voortgebouwd wordt in het eerste jaar Informatica en dus de delen die het belangrijkst zijn om door te nemen voor ik de studie begin? Ik kan deze informatie niet terugvinden, zelf de KUL geeft me alleen namen van boeken waar ik mijn achterstand mee kan inhalen.
Ook is er natuurlijk de inhaalcursus in september maar had graag het meeste zelfstandig al bekeken en geleerd voordien.
Ik kocht de DELTA boeken van de 3e graad ASO maar ik heb zo het gevoel dat een groot deel hiervan niet gebruikt zal worden in het eerste jaar.
Mijn vraag is: Heeft iemand een idee op welke delen van de wiskunde voortgebouwd wordt in het eerste jaar Informatica en dus de delen die het belangrijkst zijn om door te nemen voor ik de studie begin? Ik kan deze informatie niet terugvinden, zelf de KUL geeft me alleen namen van boeken waar ik mijn achterstand mee kan inhalen.
Ook is er natuurlijk de inhaalcursus in september maar had graag het meeste zelfstandig al bekeken en geleerd voordien.
