The Dictator
Legacy Member
Hoeveel verdien je als je bij de Belgische marine werkt ?
Ik heb al eens gekeken naar de site, maar een echte loon zie ik niet staan.
Ik weet wel wanneer je op zeedienst bent (oefening) een hoger geldsom bij je loon krijgt, het wordt zelf verdubbeld bij echte operaties.
Beeld wel in da je veel verdient,je werkt voor de staat en voor het leger
sommige operaties hebben een risico factor.
Natuurlijk hangt je loon ook af met je rang.
Zijn er mensen die meer weten, of die ervaring hebben.
Ik heb al eens gekeken naar de site, maar een echte loon zie ik niet staan.
Ik weet wel wanneer je op zeedienst bent (oefening) een hoger geldsom bij je loon krijgt, het wordt zelf verdubbeld bij echte operaties.
Beeld wel in da je veel verdient,je werkt voor de staat en voor het leger
sommige operaties hebben een risico factor.
Natuurlijk hangt je loon ook af met je rang.
Zijn er mensen die meer weten, of die ervaring hebben.
Je krijgt idd meer betaald om risico's te nemen (gevaarlijke jobs worden -meestal- goed betaald) maar daarnaast ook nog eens als je lang van huis bent en als duiker krijg je ook nog een duikpremie. Allez, het zal er natuurlijk ook van afhangen of je een gewone matroos bent of echt iets speciaals kan of zo, maar mijn vriend heeft daar toch redelijk wat verdiend bij de marine. Hij was er dan ook niet vies van om 11 maanden op zee te zitten (terwijl hij een vrouw en een kindje had). Dus ja, je moet dan natuurlijk ook wel inboeten op bepaalde gebieden. Je kan vaak van huis weg zijn, op zo'n schip heb je weinig tot geen privacy, het is geen dienst van 9 tot 5,...

heb je een middelbaar diploma? Dan kan je eventueel starten als onderofficier.

die heeft al overal gezeten zelfs meestal buiten europa. Hij heeft ook een vrouw en 2 kinderen en da is daar nie echt een probleem. Je moet mekaar vertrouwen e, ik zou da hier ook perfect mogen toen, we zijn 9 jaar samen en hebben een kleine samen. Je vertrouwen in elkaar is direct tien keer groter een keer da je een kleine hebt en een huis en al zolang samen bent.. Als je nog ma een jaar ofzo samen bent en uw madam fuift graag heb je mss wel een probleem