Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Vraag dat aan uw werkgever?
Silvester9 zei:Jammer maar helaas, niet iedereen is een idioot... Hanky!
Ik heb totaal geen assertiviteitsprobleem, maar wat doe je als mensen van HR u zelf het
antwoord schuldig moeten blijven...?

Haha, goeikexxxracexxx zei:
