Studente
Legacy Member
Hallo,
ik zou even de hulp van jullie kunnen gebruiken.
Ik zou graag vroedkunde studeren, heeft daar iemand ervaring mee?
Kan iemand mij vertellen of het een moeilijke studierichting is?
Want ik zit in mijn 7e jaar kantoor (bso) en besef dan ook wel dat dit niet de ideale weg is naar een bachelor vroedkunde. Maar BSO was wel een foute studiekeuze voor mij want ik haal nu zonder studeren +- 90%. Dus het is niet dat BSO de enige mogelijke richting voor mij was.
ik zou even de hulp van jullie kunnen gebruiken.
Ik zou graag vroedkunde studeren, heeft daar iemand ervaring mee?
Kan iemand mij vertellen of het een moeilijke studierichting is?
Want ik zit in mijn 7e jaar kantoor (bso) en besef dan ook wel dat dit niet de ideale weg is naar een bachelor vroedkunde. Maar BSO was wel een foute studiekeuze voor mij want ik haal nu zonder studeren +- 90%. Dus het is niet dat BSO de enige mogelijke richting voor mij was.



