bludgeoned
Legacy Member
Kies meteen goed.
Beginnen studeren met het idee om een compleet andere richting uit te gaan (en extra jaren) is niet echt verstandig.
De spelregels vandaag zijn ook niet de spelregels binnen 3-4 jaar (financiering, extra jaren, bestaan schakelprogramma's,...).
Enkel bachelor geschiedenis snap ik ook niet goed om die keuze nu al te maken.
Moeilijkheidsgraad valt goed mee, al is het 1e jaar wel meteen erop of eronder (zoals in vele richtingen).
En hoe leuk studeren nu ook mag klinken, ik had het toch wel gehad na 5 jaar en ben blij dat ik nu aan het werken ben.
Beginnen studeren met het idee om een compleet andere richting uit te gaan (en extra jaren) is niet echt verstandig.
De spelregels vandaag zijn ook niet de spelregels binnen 3-4 jaar (financiering, extra jaren, bestaan schakelprogramma's,...).
Enkel bachelor geschiedenis snap ik ook niet goed om die keuze nu al te maken.
Moeilijkheidsgraad valt goed mee, al is het 1e jaar wel meteen erop of eronder (zoals in vele richtingen).
En hoe leuk studeren nu ook mag klinken, ik had het toch wel gehad na 5 jaar en ben blij dat ik nu aan het werken ben.