flanger
Legacy Member
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een avondcursus Duits in specifieke centra (liefst rond de streek Kortrijk - Gent). Mag gerust een intensieve cursus (2 - 3 avonden in de week / meerdere jaren) want ik wil het wel op een redelijk niveau behalen
Mijn voorkennis is quasi nul (buiten 1 jaar in het secundair onderwijs).
Alle tips zijn welkom
Mijn voorkennis is quasi nul (buiten 1 jaar in het secundair onderwijs).Alle tips zijn welkom
