Archief - airline catering

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didi2

Legacy Member
heeft er iemand contacten bij grote airline catering bedrijven?

Wij hebben een nieuw concept ontwikkeld welk perfect past voor deze bedrijven, maar nu is het natuurlijk een zaak om bij hun binnen te raken, dus mocht er iemand goede kennissen hebben laat maar horen.

passero

Legacy Member
lol... welk genie heeft gedacht om mensen op een gamesite te vragen of ze contacten hebben bij management van zulke bedrijven?

Is gelijk in de spar om de hoek vragen of er iemand contacten heeft in de F1 wereld :D

didi2

Legacy Member
passero zei:
lol... welk genie heeft gedacht om mensen op een gamesite te vragen of ze contacten hebben bij management van zulke bedrijven?

Is gelijk in de spar om de hoek vragen of er iemand contacten heeft in de F1 wereld :D

waar dient een forum voor? voor kennis uit te wisselen, dacht ik. dus bij deze

SysRq

Legacy Member
Als dat concept waar ge over spreekt toch zo "perfect passend" zou zijn, waarom zou ge het dan niet simpelweg kunnen gaan voorstellen?

Of is het zoiets waar ge de vriend van de baas voor moet zijn om het verkocht te krijgen?

R3L4X

Legacy Member
Geweldig.. Eerst hier vragen terwijl je gewoon contact kan opnemen met die bedrijven.

Nighth4wkske

Legacy Member
Gaming forum vragen voor contacten?

Waarom niet? De mensen hier werken toch ook, hebben toch ook collegas/familie/vrienden?

Altijd handig als ge via via binnen kunt geraken


OT je kan idd googlen naar de bedrijven en via de contactpagina kun je wel een telnr. of dergelijke vinden

didi2

Legacy Member
natuurlijk kun je googlen, kun je eens bellen, kun je mailen, dat weet nu wel iedereen denk ik. Mijn vraag was dan ook niet of iemand er een bedrijf kent, kennen doen we ze ook. Maar het is altijd handig als je direct bij de juiste persoon komt, niet dat je eerst uren/dagen moet rondbellen mailen om uiteindelijk bij de persoon in charge te komen.

En neen ik moet niet het vriendje van de baas kennen om zoiets voor te stellen, mijn vraag was enkel of er toevallig iemand bij zo een bedrijf werkt of kent, zoiets noemt networking, en ja kan volgens mij ook via een forum.
Waarom staat er een anders topic met "vacatures" enz..., zo kan je ook zeggen, je zoekt toch geen personeel via een forum, natuurlijk niet maar je kan het zo wel bekend maken

didi2

Legacy Member
R3L4X zei:
Geweldig.. Eerst hier vragen terwijl je gewoon contact kan opnemen met die bedrijven.
tuurlijk zo gaat het in het leven, direct bij de firma's binnenlopen en aan de receptie zeggen "hier ben ik" maak eens tijd voor mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan