Cold3rk3
Legacy Member
a walk in the park tbh, als je voor die richting buist ben je ofwel
a) Niet intelligent genoeg om verder te studeren
b) Ben je een idioot die zijn leven verkloot
Als je in het middelbaar vlot meekon en je wilt iets doen voor school, zou ik eerder kijken naar de optie "Handelswetenschappen"
a) Niet intelligent genoeg om verder te studeren
b) Ben je een idioot die zijn leven verkloot
Als je in het middelbaar vlot meekon en je wilt iets doen voor school, zou ik eerder kijken naar de optie "Handelswetenschappen"