Archief - accountancy - fiscaliteit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cold3rk3

Legacy Member
a walk in the park tbh, als je voor die richting buist ben je ofwel

a) Niet intelligent genoeg om verder te studeren
b) Ben je een idioot die zijn leven verkloot

Als je in het middelbaar vlot meekon en je wilt iets doen voor school, zou ik eerder kijken naar de optie "Handelswetenschappen"

samsonite

Legacy Member
Cold3rk3 zei:
a walk in the park tbh, als je voor die richting buist ben je ofwel

a) Niet intelligent genoeg om verder te studeren
b) Ben je een idioot die zijn leven verkloot

Als je in het middelbaar vlot meekon en je wilt iets doen voor school, zou ik eerder kijken naar de optie "Handelswetenschappen"


En als u niet lukt int eerste jaar HW en dan stoppen of dan naar hogeschool gaan:doh:
Jah man, ondertussen is men dan wel al een jaartje verloren

wat men kan doen is veilig spelen en
3j acc-fisc=>1jschakeljaar=>Master HW

Als men voor zijn schakeljaar niet kan slagen kan men nog altijd terugvallen op zijn bachelor diploma

youspook

Legacy Member
samsonite zei:
En als u niet lukt int eerste jaar HW en dan stoppen of dan naar hogeschool gaan:doh:
Jah man, ondertussen is men dan wel al een jaartje verloren

wat men kan doen is veilig spelen en
3j acc-fisc=>1jschakeljaar=>Master HW

Als men voor zijn schakeljaar niet kan slagen kan men nog altijd terugvallen op zijn bachelor diploma

Tegen dan is het 3 jaar extra voor een master in HW

Morrissey

Legacy Member
Ik doe ook acc & fisc, de helft van mijn klas zit met mensen die vorig jaar HW deden. Met alle respect, maar als hij nu al zijn twijfels heeft of hij een vak als Frans gaat aankunnen, begin je beter direct op Hoge School. Het is (momenteel) geen supermoeilijke richting, maar ik zou Frans niet onderschatten (is bij mij wel een vak voor het 2e sem).

Maar Engels is ook volledig iets anders, de woordenschat die wij hier leren is ongezien. Allemaal economie-gerelateerd, als je 5 % kent van de geziene woorden, is het al veel. Maar momenteel wel nog relatief makkelijk.

Enkel de vakken recht en Fiscaliteit & Pers.Bel zijn vakken om voor op te passen, maar mits inspanning lukt dat wel. Denk ik.

Afiscaliteit

Legacy Member
Zeer goede richting! Je kan daarna nog schakelen en toch nog een master diploma bekomen !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan