fejity
Legacy Member
[BAT] Hydra;15783338 zei:Specifiek voor de KULeuven (geen idee hoe het bij andere universiteiten is): Onderschat ook de thesis niet, verassend veel mensen (master inf/master cw) verliezen daar ook nog een extra volledig jaar aan. Enkelen halen zelfs nooit hun diploma omdat de thesis zo'n groot struikelblok is.
Dat zegt dan veel over die mensen zelf
Als je jezelf niet kan motiveren om voor je thesis te gaan is dit vanzelfsprekend... Heb nu al verschillende mensen gehoord die gewoon halverwege het eerste semester al opgeven en zeggen "pfff ik doe wel een jaartje bij". Lijkt me niet de juiste mentaliteit om aan een thesis te werken en eerlijk gezegd vind ik die mensen dan ook geen diploma waard. Just my 2 cents.Ik zou dan ook niet meteen stellen dat de thesis (aan de KUL) een "struikelblok" is. Als je door al je academische jaren geraakt bent zou je normaal je thesis zeker en vast succesvol moet kunnen afronden.
.