Joskevic
Legacy Member
Ik heb gisteren een menuutje gemaakt voor de site van onze volleybalclub, allez tis te zeggen ergens een script genomen en serieus wat aangepast. Alleen één dingetje stoort me nog. Op het moment dat je de bovenste knop openvouwt, rolt hij over de onderste. Ik weet niet hoe ik deze kan laten verschuiven. Advies?
http://www.kaitos-clan.net/Dozies/navigatie.htm
De website http://www.vcdozies.be.tt, of direct http://www.kaitos-clan.net/Dozies heeft een flash intro en een flash bovenaan de pagina, maar op een of andere manier werkt die flash niet in Firefox, weet iemand raad?
http://www.kaitos-clan.net/Dozies/navigatie.htm
De website http://www.vcdozies.be.tt, of direct http://www.kaitos-clan.net/Dozies heeft een flash intro en een flash bovenaan de pagina, maar op een of andere manier werkt die flash niet in Firefox, weet iemand raad?
