Accordis
Legacy Member
Ik zou op een pagina van mijn website jumplinks willen gebruiken.
Het idee: Bovenaan een paar titeltjes en als je op een link (=> jumplink) klikt dat je dan verwezen wordt naar die paragraaf in het midden van de pagina.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen aub?
Ik heb al wat gegoogled maar het is me maar niet gelukt (ook al door de verschillende oplossingen die ze geven).
Voor moest dat belangrijk zijn, de website maakt gebruik van CSS en is geschreven in xHTML.
Alvast bedankt!
Accordis
Het idee: Bovenaan een paar titeltjes en als je op een link (=> jumplink) klikt dat je dan verwezen wordt naar die paragraaf in het midden van de pagina.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen aub?
Ik heb al wat gegoogled maar het is me maar niet gelukt (ook al door de verschillende oplossingen die ze geven).
Voor moest dat belangrijk zijn, de website maakt gebruik van CSS en is geschreven in xHTML.
Alvast bedankt!

Accordis
