Reinhart
Legacy Member
Ik heb zo tussen de soep en de pataten ne keer mijn conceptje gemodelt. Da ding is een soort van researchvoertuig voor research te verrichten op ijsvlakten (me van die schotelantennes en al diene retteketet derop).
http://users.skynet.be/reinhart/stuff/concept.jpg
http://users.skynet.be/reinhart/stuff/concept.jpg



, daardoor zien ze er nog stoerder uit. En van da achterstuk waar die wielen aan vast zitten, ziet ge ver niets meer door de wielen.
ad: Mja, da dacht ik wel al van in begin da ge er ver niets zou van zien. Ik heb ook de basisvorm van mijn torso. Da aanhangkarreke moe nog komen, maar das voor later.

)