Archief - Website voor verhuur bedrijfsruimte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Steffo

Legacy Member
Hallo,

Ik moest voor men vader een website maken voor een bedrijfruimte/opslagruimte die hij verhuurd. Nu is het enkel belangrijk dat de seo wat goed zit. Graag had ik hieromtrent wat tips gehad of zaken die beter kunnen. Ik weet dat de layout niet super fancy is, maar dat is ook niet echt de bedoeling.

Graag opbouwende kritiek: Te huur - bedrijfsruimte / opslagruimte - Machelen

Flipkikker

Legacy Member
Ziet er clean uit, als een serieuze advertentie,
spreekt mij eigenlijk wel aan :)

Enkele opmerkingen:

* Header beter gewoon als tekst houden, ik zie geen mooie anti-aliasing op de tekst als afbeelding en de meerwaarde ervan ontbreekt mij ook
* Misschien ook een sectie met (mooie) foto's toevoegen als dit een meerwaarde kan bieden
* Vakje "Prijs op aanvraag" clickable maken en laten linken naar de onderkant van de pagina (naar het contactformulier dus)
* Misschien een kaartje toevoegen met de locatie van het pand en de belangrijkste wegen in de buurt aanstippen (zoals je ook in de tekst omschrijft)
* info_bedrijfsruimte.be aanklikbaar maken (pas wel op met mailbots nu :x)
* Pagina centreren of toch iets meer naar het midden brengen,
op mijn scherm plakt de website tegen de linkerrand (schermresolutie: 1920x1200 pixels)
* Spellingsfouten eruit halen (2 elektRische sectionale poorten bvb)

TiZon

Legacy Member
- Het stoorde mij hier dat hij niet gecentreerd was.
- Plannetje?
- Mogelijkheid tot bezichtiging?

Accordis

Legacy Member
idd centreren, is nogal raar op een 24"-scherm (1920x1200) ;)

j design

Legacy Member
.bold {
font-weight:bold;
}
.underline {
text-decoration:underline;
}
?? Gewoon tags gebruiken. Zo zien de spiders/crawlers dat is DIK staat of ondelijnt is ipv dik en onderlijnt.

<address> tag gebruiken.

Volgens mij kan je de eerste letter onderlijnen met pseudoklassen CSS. Ben niet zeker maar het zo goed kunnen. W3C schools CSS Pseudo-classes

Centreren vind ik niet onmiddelijk nodig, wel wat margin links kan geen kwaad.

Dat zijn de eerste dingen dat ik zie.

Smoerf

Legacy Member
gebruik een address tag voor je adres!
definition list voor je form in te zetten, labels in een dt, input / select /textarea in een dd, zo heb je 2 maal een link tussen je label (mét for attr) en je input.

Steffo

Legacy Member
j design zei:
?? Gewoon tags gebruiken. Zo zien de spiders/crawlers dat is DIK staat of ondelijnt is ipv dik en onderlijnt.

<address> tag gebruiken.

Volgens mij kan je de eerste letter onderlijnen met pseudoklassen CSS. Ben niet zeker maar het zo goed kunnen. W3C schools CSS Pseudo-classes

Centreren vind ik niet onmiddelijk nodig, wel wat margin links kan geen kwaad.

Dat zijn de eerste dingen dat ik zie.

Wanneer ik geen gebruik maak van strong en wel van .bold is dat omdat het enkel grafisch belangrijk is..

j design

Legacy Member
Dingen die je grafisch wil gaan benadrukken vind ik net ook belangrijk.
Een goede SEO begint bij een goede gebruikerservaring.
De webmachines zorgen net voor die gebruikers dus je kan je volgens mij beter gaan concentreren op de gebruikers.

exxhal

Legacy Member
Heeft Google jouw pagina eigenlijk al opgenomen in zijn index ?
Anders kan ik lang zoeken :rofl:

WMP

Legacy Member
Ik denk dat alle opmerkingen wel genoemd zijn. Voor de rest ziet het er zeer goed uit Steffo, lekker overzichtelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan