-=Apollo=-
Legacy Member
Enkele jaren geleden vroeg mijn nonkel mij een website te maken over Ressegem. Hij had de domeinnaam gekocht en wou er graag iets moois van maken. De huidige website voldeed lang aan de vereisten, maar nu vond ik het eens tijd om een nieuwe versie te maken.
Link
Hij is nog niet helemaal klaar maar toch wou ik eens weten wat jullie er van vinden. En opmerkingen of tips zijn uiteraard welkom!
Grtz
Link
Hij is nog niet helemaal klaar maar toch wou ik eens weten wat jullie er van vinden. En opmerkingen of tips zijn uiteraard welkom!
Grtz


