De website is inderdaad nogal saai, maar daar heb ik ergens wel voor gekozen. Ik kan wel meer accenten gaan leggen zoals je zegt met dat oranje, ik zal proberen een iets spannendere achtergrond te maken
ik heb de breedtes van de kolommen aangepast, ik vind dat wel beter, een kleiner font paste niet.
De achtergrond heb ik aangepast naar het donkerste groen, het middelste groen gaf een flets effect een mijn oranje tussentitels.
Wat de uitlijning betreft ben ik het niet met je eens, het verschil in uitlijning geeft juist dimensie. Ik heb wel de verschillen in de uitlijningen een beetje rechtgezet zodat de hele site uniform oogt.
die valid button hebbik er int begin opgezet om op te vullen, ondertussen is dat natuurlijk weer nr de jos, mr ik keek er gwn over, anywho tis weg nu
thumb geplaatst
die margin van die afbeeldingen begrijp ik niet

ik heb daar css voor en tog wordt die neit toegepast...
Laat me weten wat je er nu van denkt