Archief - WANTED : Weblayout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LpT

Legacy Member
Ik zoek een weblayout voor men reeds bestaande website.
www.lpt-designs.be
Het gaat over een designsite en vele mensen zullen vragen waarom ik het zelf niet doe.
Antwoord : ik heb geen tyd en geen fantasie meer.

Layout :

-3 kolommen
-kleuren : Groen - grijs.
-Banner moet inkomen : Designing made Easy. (speciaal effect mag ook)
-De boxen aan de zijnkant en de content box moeten kunnen uitgestrekt worden (naar beneden).
-Verder moet de theme modern en abstract.
-Reclame in de layout zelf zyn verboden.
-verdere vragen : post hier maar.

Prijs :

Je kan 50 mb webspace krijgen (of meer als het nodig is )
Je krijgt een instant affiliate naar je website .
Je krijgt een niewspost op mijn site over je bedrijf , site , ...
-Geld kan je NIET krijgen , want ik betrouw niet echt de internet wereld.
meer kan je mss krijgen na aanvraag per e-mail.


Psd (als het met photoshop gemaakt is) :

Stuur hem door via e-mail of via msn als allles geregeld is.

Mijn e-mail is [email protected]
als iemand geinterreseerd is dan moet je me of pm (e-mail) of hier posten.
Dank je

Quilombo

Legacy Member
Staff/Webmasters:
Boogymanx
LpT
ShT
DaKreen
CpT
Pytox
Firewall90

en tuto's van html, css, php, ..

site over designen.. en design door iemand anders laten doen? snappek ni goe..

hm eerste post ni volledig gelezen, ma k blijf t vinden..

LpT

Legacy Member
Jah , ik heb geen tyd (door school)
de meeste staff zyn ook in hun school periode.
en ik snap je vraag , maar ik heb echt geen tyd.

Rvl

Legacy Member
gewoon ff redeneren, sorry als ik fout ben maar dit kwam direct bij me op.
je zegt zelf dat het over een design site gaat, de bedoeling zal dus wel zijn dat jullie designs maken. Nu vraag je of iemand anders een design voor je maakt omdat je geen tijd hebt of geen een van de andere mensen. Als jullie niet eens tijd hebben voor jullie eigen site wat zou je dan tijd hebben voor een ander design te maken? Daarbuiten is het ook nogal dom om iemand anders kunnen te presenteren als "jouw website".
conclusie:wacht gewoon tot je ff tijd hebt en maak dan zelf een website>> beste oplossing

xml

Legacy Member
Neen, dit is zeker geen JOB, want de beloning is waardeloos (voor de meeste ontwikkelaars/designers).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan