Archief - WANTED : scripter voor sportsite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Beste,

Ik ben namelijk met andere webmaster van plan een Extreme Sport site te beginnen die zeer recent zal zijn en tevens veel zal worden ge'update. Layout etc. kunnen wij voor zorgen Maar! Een scripter hebben we nog niet.
We hooptte dat er hier wel iemand tussen zou zitten die mee zou willen werken aan onze Sport-Site :-)

Dus laat alsjeblieft iets weten in een pm of gewoon naar: [email protected]

Vriendelijke sport groeten,
Kleine.

|M°B|Morbuus

Legacy Member
beetje meer details over het concept en wat het coden daar juist inhoud.

DJ_Trash

Legacy Member
please post:
- welke taal? ASP/ PHP/ anything else? ....
- What's in for it for us? I'm thinking dollars here

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.




MEER INFO AUB !


indien je geen extra info geeft wordt deze topic gesloten.

kanibaal

Legacy Member
Geld geld geld dat is het enige waar men nog aan denkt!! Doet niemand het dan nog GRATIS?

-Infinity-

Legacy Member
kanibaal zei:
Geld geld geld dat is het enige waar men nog aan denkt!! Doet niemand het dan nog GRATIS?

coden = werk you know.. en er zijn weinig mensen met tijd teveel :)

kanibaal

Legacy Member
Meer info? wat meer info willen jullie?

OK de layout maken wij het gaat over een sport site die Zeer vaak zal worden ge'upt maar geen van ons beiden kan coden! Dus zoeken we een coder? Host etc. zorgen we zelf voor. Wss in php gemaakt? ..

Wat wil je nog van info?

Flipkikker

Legacy Member
kanibaal zei:
Meer info? wat meer info willen jullie?

OK de layout maken wij het gaat over een sport site die Zeer vaak zal worden ge'upt maar geen van ons beiden kan coden! Dus zoeken we een coder? Host etc. zorgen we zelf voor. Wss in php gemaakt? ..

Wat wil je nog van info?

Tegen betaling zou ik dit kunnen doen, eventueel eerst een preview maken om jullie te overtuigen, maar gratis twijfel ik sterk voor of ik er zoveel tijd in wil steken...

PS: Aanvulling op jullie info: jullie hebben geen enkele maal "design" vermeld, dus ik neem aan dat dit ook het werk van de coder zal worden?

EDIT: nvm 'bout design, net gezien dat jullie voor layout kunnen zorgen

|M°B|Morbuus

Legacy Member
allez, is da nu moeilijk.

Welke functies moeten in de site komen, voor welk gebruik (wtf is een sport site, kan vanalles zijn).

Tijdsspanne?

Allemaal vragen.

servi

Legacy Member
kannibaal,
Je wil een dienst van iemand op het forum maar je bericht bevat te weinig informatie. Als je wil verdergeholpen worden, moet je meer informatie verschaffen. Geef antwoord op de volgende vragen en dan hebben de bezoekers van dit onderwerp een veel duidelijker beeld van je wilt : ( Tussen haakjes staan er voorbeelden van antwoorden )
  • Waarover gaat de site ? ( UT-clan,voetbal,frituur,... )
  • In wat voor stijl moet de site gemaakt worden ? ( Hi-tech,middeleeuws,sober,... )
  • Is er een financiële,materiële, ... beloning ? zo ja, wat is de beloning ? ( 200 euro, 1 jaar gratis php-hosting, gratis 2 toegangstickets voor een fuif, ... )
  • Wat moet de site bevatten ? ( gastenboek,nieuws,prijslijst,... )
  • Welke hulp vraag je ? (flash-designer,javascript-coder,gfx-designer,... )
  • Heb je Hosting ? zo ja :
    • Heb je een domeinnaam ? ( www.mijnsite.be )
    • Hoeveel webruimte heb je ? ( 30Mb )
    • Welke servertalen worden ondersteund door de hosting ? ( asp,php,jsp,perl,... )
    • Welke databases worden ondersteund door de hosting ? ( mysql,mssql,oracle,... )
  • Is er een tijdslimiet voor de site ? ( 4 weken )
  • Wat maakt jouw site speciaal ?
  • Hoeveel ervaring heb je met webdesign ?
  • Wat zal jouw rol zijn bij het maken van deze site ?

Als je niet antwoordt op deze vragen, zal je onderwerp als SPAM beschouwd worden en wordt dit onderwerp gesloten.

en scripter, sport-site en veel geupdate zijn wel heel vage termen, die je moet specifieren.
Een script kan vanalles zijn : dat kan evengoed iemand zijn die enkele javascriptjes moet maken als iemand die in php een heel content management systeem moet maken.
Een sport-site kan gaan van schaken tot basketbal, dit maakt wel een serieus verschil voor de code die er dan geschreven wordt...

LpT

Legacy Member
WHiSPy zei:
Dit riekt vrij hard naar 'n nieuwe account van iemand die geband is...

Wtf ??? ik ben hier nieuw op dit forum.
Mijn broer zei dat er hier veel over webdesign wordt gepraat en daar hou ik van !
Dus snap niet waarom je dit zegt ...

Elpenor

Legacy Member
Ge kunt misschien ook al iets van de layout laten zien, of dingen die ge vroeger al gemaakt hebt, dat we een beetje zicht hebben op de kwaliteit van het werk...

DJ_Trash

Legacy Member
Kanibaal wrote:
- van plan een Extreme Sport site te beginnen die zeer recent zal zijn en tevens veel zal worden ge'update. Layout etc

- Geld geld geld dat is het enige waar men nog aan denkt!! Doet niemand het dan nog GRATIS?

-Meer info? wat meer info willen jullie?

OK de layout maken wij het gaat over een sport site die Zeer vaak zal worden ge'upt maar geen van ons beiden kan coden! Dus zoeken we een coder? Host etc. zorgen we zelf voor. Wss in php gemaakt? ..

Wat wil je nog van info?



Man; als ge het een beetje serieus wilt aanpakken, an presenteert ge uw project al zeker niet op deze manier. Ik ruik een teenager die weeral eens het warm water heeft uitgevonde en mensen zoekt die uren van hun tijd in iets willen steken voor een site die 2 visitors per dag haalt en na een jaar off is, omdat ze de hosting nimeer willen/kunnen betalen

n/o but this JOB sux.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan