Archief - wanted : leuke layout voor babywebsite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dj_miljaar

Legacy Member
Ik ben onlangs gestart met een eigen website (zie www.onskleintje.be) Op deze website kunnen jonge ouders een babywebsite voor hun pasgeboren kindje aanmaken en online aanpassen. Voor de layout kunnen de ouders kiezen uit een reeks standaard 'templates'.

Momenteel heb ik nog maar drie van die templates, maar ik zou er graag meer hebben. Daarom deze oproep: wie maakt er een leuke layout voor een babywebsite?

Specificaties :

In het thema ben je volledig vrij (laat je volledig gaan : brandweerwagens, dieren, speelgoed, voetbal, poppen, ... of weet ik veel wat nog allemaal, wees creatief). Hou in gedachten dat het over een website voor een baby gaat, dus dat het vooral schattig en leuk moet zijn. Bekijk hier de templates die ik nu al heb.

Betaling :

Voor een goed ontwerp geef ik 100 euro cash + 5 cadeaucheques voor een babywebsite (t.w.v. 5 x 24 = 120 euro ... deze kan je cadeau doen of eventueel doorverkopen).

Het is GEEN wedstrijd waarbij één winnaar de vergoeding krijgt. Het is WEL zo dat elk ontwerp dat ik goed genoeg vind, beloond wordt met deze vergoeding. Je mag dus gerust meerdere ontwerpen indienen. Wanneer er geen enkel ontwerp aan mijn verwachtingen voldoet, dan krijgt ook niemand de vergoeding.

Alle verdienstelijke pogingen die net niet goed genoeg zijn, krijgen een troostprijs : een cadeaucheque t.w.v 14 euro voor een babywebsite (maximum 1 per persoon). Da's misschien niet zo veel, maar het is beter dan niks ;)

Ik hoop dat ik het wat duidelijk geformuleerd hebt. Voor vragen kan je altijd mailen naar [email protected]

Veel succes !
Tom





Technische specificaties :

- af te leveren : 1 html pagina met images (m.a.w reeds gesliced, voor een voorbeeld zie hier)
- eventueel de photoshop file
- geen flash, geen frames, geen iframes
- moet vertikaal uitrekbaar zijn
- javascript mag uiteraard wel
- table design of div/css design mag allebei
- er moet een menu zijn met als items : home, foto's, dagboek, gastenboek, weetjes, tell-a-friend, mail de baby én nog ruimte om eventueel later twee menu-items toe te voegen.
- je mag enkel eigen of gratis afbeeldingen gebruiken (dus geen images met copyright op)

Brock

Legacy Member
ot: tof concept !
mss dat ik eens in een verloren moment iets zou maken :)
Het ontwerp mag eerst in photoshop getoond worden alvorens "het echte werk" van het converteren naar html gebeurt?

dj_miljaar

Legacy Member
Het ontwerp mag eerst in photoshop getoond worden alvorens "het echte werk" van het converteren naar html gebeurt?

Ja tuurlijk! Toon gerust al eerst een screenshotje of zo .... het zou een beetje zonde van de tijd zijn om te zitten slicen en prullen als het toch niet echt is wat ik zoek.

DJ_Trash

Legacy Member
lol; wij moesten 2 jaar geleden int derde jaar IMS ne asp portal maken met webshop; en dem ijne was via loting ene voor moeders met producten voor babies etc...

kheb die code nog ergens zitten

tikketim

Legacy Member
zeer mooi initiatief , ik zal mijn photoshop ook eens van onder het stof halen :)

orez

Legacy Member
ik doe gerust een poging... ik zal eerst screens zenden ook, u ziet maar :)

D'Sek-

Legacy Member
Tot wanneer mag men inzenden? Dit weekend heb ik misschien tijd, ik het eens bekijken :)
Leuk initiatief.

dj_miljaar

Legacy Member
Allereerst : merci voor de leuke reacties!

Wat die deadline betreft : laten we zeggen dat je kan inzenden tot 16 oktober, dus nu nog ruim twee weken.

Allee, geeft er een lap op ;)
Tom

dj_miljaar

Legacy Member
effe ter herinnering : nog een week tot de deadline.

btw ik heb nog maar één inzending gekregen, dus je maakt nog wel wat kans!

dj_miljaar

Legacy Member
merci voor de vele reacties. Momenteel heb ik het redelijk druk, dus het kan zijn dat je nog eventjes op een reply moet wachten (ten laatste dit weekend)

Ik doe mijn best ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan