Archief - Wanted : Personen met kennis van Photoshop en PHP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crewke

Legacy Member
Ik wil een website oprichten in het genre van flabber.nl en Zattevrienden.be.
url van de site : http://www.crewinski.com
Ikzelf weet wel voldoende hoe ik daar moet aan beginnen, maar heb weinig kennis van php en photoshop. Indien ik enkele personen zou vinden die me daarbij helpen krijgen deze ook hun aandelen in mijn site.

Ik werk met het joomla script, dat script zou iets moeten aangepast worden op sommige punten en daarvoor heb ik dus mensen nodig die iets van php kennen en een goeie kennis van html hebben.

De mensen die ervaring hebben met photoshop zou ik vragen om enkele buttons te maken en een header voor de site alsook een logo te ontwerpen.

Indien je interesse hebt aarzel dan niet om me te contacteren

mijn msn : [email protected]
Email : [email protected]

DJ_Trash

Legacy Member
crewke zei:
1.Ik wil een website oprichten .....Ikzelf weet wel voldoende hoe ik daar moet aan beginnen

2. maar heb weinig kennis van php en photoshop. Indien ik enkele personen zou vinden die me daarbij helpen krijgen deze ook hun aandelen in mijn site.
no offence, echt ni maar:
ligt het aan mij op spreken stellingen 1 en 2 elkaar tegen?
Als ge ne site wilt beginnen da database driven is dan vrezek da ge toch een beetej db-driven zult moete kunne scripten en wa kaderkes zult moeten kunnen tekenen om tem ogen beweren dat je de nodige kennis bezit.

Da ga misschien allemaal wel met da joomla ding (wysiwyg thingie?)
maar ge zult dan idd wel hulp nodig hebben om te coden/designen

ze zullen "hun aandeel" in de site hebben (aandelen zal wel ni zijn, want ik zie u nog geen winst genereren me iets da reeds talrijk bestaat, dus niet echt origineel is en door het wannabe gehalte 5 hits/week zal halen)

vraag mij af wa die "helpers" dan in return gaan krijgen?
eternal respect van de 3 geregistreerde users?

want voor de rest zullen ze toch alleen maar in de "kijker" staan als er iets nieuws gemaakt moet worden.

Ik bedoel hier echt nix persoonlijk mee; ik wil U alleen behoeden van veel verspilde tijd; want ik ruik een hoog "Iedereen kan kickass sites bouwen" van Ravensburger- gehalte

RpR

Legacy Member
DJ_Trash zei:
Ik bedoel hier echt nix persoonlijk mee; ik wil U alleen behoeden van veel verspilde tijd; want ik ruik een hoog "Iedereen kan kickass sites bouwen" van Ravensburger- gehalte
Hij heeft gelijk. Kom eens uniek uit de hoek, het bestaat al waarom zouden ze in godsnaam nog zo een site willen?

AcIdR3IgN

Legacy Member
Misschien bnest zelf eens een design bouwen voor je site.. logo en al.. en de mensen die iets van photoshop af weten kunnen het dus digitaal verwerken.
Ik wil wel wat php doen voor je.. ik ken niks van joomla code, maar da zal wel nie ZO veel problemen geven, het hangt er ook van af WAT je wilt veranderen.

Nu ik vraag me ook af wat GIJ gaat doen. Je hebt da webspace + domein naam.. maar je vraagt anderen om alles te designen en nog andere mensen om te coden.. wat doede gij dan?

crewke

Legacy Member
DJ_Trash zei:
no offence, echt ni maar:
ligt het aan mij op spreken stellingen 1 en 2 elkaar tegen?
Als ge ne site wilt beginnen da database driven is dan vrezek da ge toch een beetej db-driven zult moete kunne scripten en wa kaderkes zult moeten kunnen tekenen om tem ogen beweren dat je de nodige kennis bezit.

Da ga misschien allemaal wel met da joomla ding (wysiwyg thingie?)
maar ge zult dan idd wel hulp nodig hebben om te coden/designen

ze zullen "hun aandeel" in de site hebben (aandelen zal wel ni zijn, want ik zie u nog geen winst genereren me iets da reeds talrijk bestaat, dus niet echt origineel is en door het wannabe gehalte 5 hits/week zal halen)

vraag mij af wa die "helpers" dan in return gaan krijgen?
eternal respect van de 3 geregistreerde users?

want voor de rest zullen ze toch alleen maar in de "kijker" staan als er iets nieuws gemaakt moet worden.

Ik bedoel hier echt nix persoonlijk mee; ik wil U alleen behoeden van veel verspilde tijd; want ik ruik een hoog "Iedereen kan kickass sites bouwen" van Ravensburger- gehalte


Ik geef u op een blaadje jongeman, dat als je in maart 2006 naar www.crewinski.com surft en mijn stats zult onder de loep nemen dat je meer dan 15000 zal zien staan. Unieke bezoekers wel te verstaan.

DJ_Trash

Legacy Member
- en waarom gaan die 100 mensen (unieke sessions of unieke ip's?) uwe site blijven bezoeken? waarin verschilt uw concept met manzonderkop ofzo?

- nog steeds geen antwoord op de vraag :wat die "aandelen" of "het aandeel in de site" gaan inhouden. $ van advertisement ofzo?
[cfr:... Indien ik enkele personen zou vinden die me daarbij helpen krijgen deze ook hun aandelen in mijn site...]

PerfectPC

Legacy Member
crewke zei:
Ik geef u op een blaadje jongeman, dat als je in maart 2006 naar www.crewinski.com surft en mijn stats zult onder de loep nemen dat je meer dan 15000 zal zien staan. Unieke bezoekers wel te verstaan.
dan gade toch neig uit uw sloffen moeten schieten om:
- nen deftige inhoud aan te bieden
- nen deftige layout te ontwerpen
- nen deftige engine te schrijven
- nen goeie url te verzinnen
- ...

tot in maart, ge staat in mn agenda ;)

Featherfoot

Legacy Member
PerfectPC zei:
tot in maart, ge staat in mn agenda ;)

same!

Ik hoop echt dat het u lukt, maar ik betwijfel het.
Trouwens 15000 unieke bezoekers is best wel veel, geef mij dus redenen waarom ik uw site zou moeten bezoeken? aangezien flabber en zattevrienden dat veel beter doen dan gij op dit moment.

crewke

Legacy Member
Featherfoot zei:
same!

Ik hoop echt dat het u lukt, maar ik betwijfel het.
Trouwens 15000 unieke bezoekers is best wel veel, geef mij dus redenen waarom ik uw site zou moeten bezoeken? aangezien flabber en zattevrienden dat veel beter doen dan gij op dit moment.


Flabber en ZV bestaan al langer e
Ik besta nog helemaal niet.
:)

bRahms

Legacy Member
Prefix jongeman, en veel succes met het uitbouwen van uw website zoals zv, waar veel (!) vrijwilligers voor werken

edraket

Legacy Member
gast, stop es me overal links naar u site te posten :/
We weten het nu al

Smoerf

Legacy Member
hm, als er van je 38.256 bezoekers 24.619 Amerikanen tussenzitten, dan vind ik persoonlijk dat je dat niet echt kan meerekenen. Da's mijn mening natuurlijk, maar moest je kijken naar de gemiddelde bezoekerstijd zou je wss niet evenveel bezoekers hebben die langer dan 1 minuut op je site rondsurfen.

En wat die referrers betreft, hm, het zijn voornamelijk sekssites...


En btw, het is nog geen maart hé ;)

crewke

Legacy Member
we zullen zien he
ik kon het in ieder geval amper geloven.
En het is superreclame voor mijn site
een dag zoveel bezoekers hebben.
Oja de teller staat terug al op 30000 vandaag

Featherfoot

Legacy Member
crewke zei:
we zullen zien he
ik kon het in ieder geval amper geloven.
En het is superreclame voor mijn site
een dag zoveel bezoekers hebben.
Oja de teller staat terug al op 30000 vandaag

Proficiat met succes, en ik zal nie ontkennen dat ge het precies goed doet, maar ik vind het maar niks uw website.

blaZe

Legacy Member
heheh, als ik de site van boerke charel op verscheidene niet nader te noemen type sites post in de trend van.

HOT NEW BABES, HORNY BITCHES CLICK RIGHT HERE!

haal ik ook heel wat hits, gij boefke...

Rvl

Legacy Member
Ik vind het bizar da u site van de ene op de andere dag van 3000 naar 50000 ga. Zonder enige vorm van reclame, publiciteit of bekendheid er dan bijgerekend is het haast onmogelijk om dit te bereiken want de inhoud van u posts is nu ook weer niet van hoge kwaliteit (als we eerlijk mogen zijn). Als we daarnaast nog naar het aantal comments per post lijkt me het eerder straf da er 50 000 mense zoude kome waaronder geen 1 iets heeft te zegge over een bepaalde post, 1.2 pageviews per bezoeker, herkomst 50% van brussel en mechelen (raar dus). Ofwel ist ne heel onnauwkeurige site stats, ofwel ...

orez

Legacy Member
I'm impressed...

Je geeft reclame voor uwen site, lekker lame, maar I smell verdoken reclame.

Je gaat "stats" gaan bewijzen die niet eens mogelijk kunnen zijn (kwil gerust mijn site tonen, en kga vandaag plots 80000 unieke bezoekers zomaar bijhebben... np for me, as I designed the shit...)

Uw site trekt op nix... dus nog een punt die het allemaal veel ongeloofwaardiger maakt.

Indien je deftig komt tegenargumenteren, en dit zonder blaasjes en bullshit wijs te maken blijft deze topic open. For now gaat er simpelweg een slotje op.

btw... je krijg zoiezo een warning van mij, voor het bumpen van deze thread. Kzie da hier net... WE DONT CARE IN U BEZOEKERS --> wederom verdoken reclame...

Dit zal u sanctie opleveren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan