azerty_2005
Legacy Member
yeet,
Ok ik zoek dus een soort script om, wanneer er iemand naar de homepage gaat, een mp3 af te spelen.
Ik al op google gezocht maar ik heb maar 1 (simpel) script gevonden.
Nu is het probleem met dat script dat het niet wil werken in firefox browser en enkel op IE
.
Is er iemand die me kan helpen hiermee ?
Greetz.
Ok ik zoek dus een soort script om, wanneer er iemand naar de homepage gaat, een mp3 af te spelen.
Ik al op google gezocht maar ik heb maar 1 (simpel) script gevonden.
Nu is het probleem met dat script dat het niet wil werken in firefox browser en enkel op IE
.Is er iemand die me kan helpen hiermee ?
Greetz.
.