adrianhates
Legacy Member
Beste developers
Wanneer is het aangeraden om met objecten te werken in php?
Op school raden ze ons aan bvb aan om pagina's via objecten op te bouwen
wat ik vrij belachelijk vind..
Ook : Ze raden ons aan om je database in een sessie te steken bijvoorbeeld. Zodat je niet steeds de database moet oproepen via mysql(connect)
Ook : Als je een user aanmeld dan een user object te maken en dit in een sessie te steken e.d.
Is dit een correcte manier van werken en zijn men ergernissen dus totaal onterecht of doen jullie het ook anders? en hoe dan?
( ik heb al meermaals de gedachte gehad dat ze vrij incompetent zijn onze php leerkrachten )
Wanneer is het aangeraden om met objecten te werken in php?
Op school raden ze ons aan bvb aan om pagina's via objecten op te bouwen
wat ik vrij belachelijk vind..
Ook : Ze raden ons aan om je database in een sessie te steken bijvoorbeeld. Zodat je niet steeds de database moet oproepen via mysql(connect)
Ook : Als je een user aanmeld dan een user object te maken en dit in een sessie te steken e.d.
Is dit een correcte manier van werken en zijn men ergernissen dus totaal onterecht of doen jullie het ook anders? en hoe dan?
( ik heb al meermaals de gedachte gehad dat ze vrij incompetent zijn onze php leerkrachten )

