Archief - VOTE: Battle: 01 [vector]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jixop

Legacy Member
Edit: deze top3 in niet meer geldig, zie verder voor definitieve

1. Mista(1)
(2a. Mista2)*
2. Bolteh
3. Typhon

*
hoewel Mista hierin imho zijn tegenstaanders ver achter zich laat heb ik mista 2 tussen haakje gezet omdat ik vind dat anders de puntentelling ni klopt... als jullie da toch zo doen krijgt mista 5 punten van mij.

Annun

Legacy Member
Als je de punten gewoon per werk laat tellen en niet per artiest is het toch opgelost? Het gaat toch uiteindelijk om het werk dat we het beste vinden, niet de artiest?

Mistabeen

Legacy Member
Annun zei:
Als je de punten gewoon per werk laat tellen en niet per artiest is het toch opgelost? Het gaat toch uiteindelijk om het werk dat we het beste vinden, niet de artiest?
what he said :)

Jixop wilde nog eens uw vote opnieuw doen zonder die sterretjes ene haakjes :) voor alle duidelijkheid

Jixop

Legacy Member
1. Mista1
2. Mista2
3. Bolteh

vwala mijn uiteindelijke vote,

maar als ge zegt "met het oog op verdere battles" dan ist toch logisch da ge de (kwaliteiten van) de persoon beoordeelt in de plaats van de werken zelf. (het zijn de personen die mss aan verdere battles gaan deelnemen en niet de werken):unsure:
sorry voor mijn zaagsel :p

Mistabeen

Legacy Member
Soit, we sluiten de topic hier af se, tegen 15u staat er een topic met de scores :) alvast bedankt omte voten iedereen

Anendel

Legacy Member
En als ge zolang ni kunt wachten, kunt ge die van mij nog es bekijken :-p (momenteel wel taken ma soit)
Is er al een voorstel voor ne nieuwe battle? Of wie kiest de onderwerpen en thema's? De winnaar van deze battle? Of de verliezer (ne keer iets anders...)

Mistabeen

Legacy Member
Anendel zei:
En als ge zolang ni kunt wachten, kunt ge die van mij nog es bekijken :-p (momenteel wel taken ma soit)
Is er al een voorstel voor ne nieuwe battle? Of wie kiest de onderwerpen en thema's? De winnaar van deze battle? Of de verliezer (ne keer iets anders...)
Momenteel hou ik me er vooral me bezig me hulp van typhon.
We hebben al een lijstje me ideen voor volgende battles die we bijhouden :) we proberen zo uiteenlopend mogelijk te houden.
Voorstellen zijn natuurlijk altijd welkom :)

Tsjernobyl

Legacy Member
Een klein voorstel (komt van ergens op het net): We starten met een foto over een willekeurig iets. Alle kanidaten mogen er dan mee doen wat ze willen: knippen plakken, manipuleren, editeren. Het orgineelste en best uitgewerkte wint.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan