dresse
Legacy Member
Voor mijn dwaze lerarenopleiding die ik nog steeds aan het volgen ben moeten we een vormingssessie ofzo volgen die iets te maken heeft met uw eigen vak of met het beroep leerkracht en daar dan een reflectie over schrijven.
Over leerkracht ga'k geen sessie volgen, da boeit me geen *******.
Weet er dus toevallig iemand of er in de toekomst ergens interessante lezingen, cursussen van 1 of 2 dagen of vormingssessies gegeven worden? liefst dan over video of fotografie ofzo...
heb al wat gegoogled maar weet niet direct waar zoeken.
Over leerkracht ga'k geen sessie volgen, da boeit me geen *******.
Weet er dus toevallig iemand of er in de toekomst ergens interessante lezingen, cursussen van 1 of 2 dagen of vormingssessies gegeven worden? liefst dan over video of fotografie ofzo...
heb al wat gegoogled maar weet niet direct waar zoeken.
.
de goeie oude tijden...