Archief - vormingsessie/lezing/cursus over iets creatief...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Voor mijn dwaze lerarenopleiding die ik nog steeds aan het volgen ben moeten we een vormingssessie ofzo volgen die iets te maken heeft met uw eigen vak of met het beroep leerkracht en daar dan een reflectie over schrijven.

Over leerkracht ga'k geen sessie volgen, da boeit me geen *******.
Weet er dus toevallig iemand of er in de toekomst ergens interessante lezingen, cursussen van 1 of 2 dagen of vormingssessies gegeven worden? liefst dan over video of fotografie ofzo...

heb al wat gegoogled maar weet niet direct waar zoeken.

The recycleload

Legacy Member
Opt anima festival is er een lezing van een pixar animator.
Die gaat spreken over 3d animatie.
Ik wil er dolgraag heen, maar dat kost me dan 140 Eur, beetje veel.
Er is studenten-korting, maar je moet wel eerst een bachelor diploma hebben, en int 2de hebt ge die nog nie :s.
Je moet wel snel zijn want voor de 13 geloof ik moet je ingeschreven zijn.

dresse

Legacy Member
Geweldig boeiend, ma gaat me te veel hartpijn bezorgen vrees ik omdatk geen 3D meer kan doen.. :(
Cool wel, Robert Bennett staat op die zijn site. Geweldige kerel, hebben daar in Genk een week met samen gewerkt... KYLE BALDA (onder interviews) Ik heb daar nog per ongeluk een tomaat naar gesmeten en moest zijn droogkuis betalen :lol: de goeie oude tijden...

Annyway, Weer er nog iemand ergens iets?

TiB0

Legacy Member
ADSL 2009

ADSL 2009 will explore the references out of the world of literature, contemporary art, music, design, ... and aims to investigate the power of a variety of images and thoughts in landscape, architecture, engineering, interior design, monument care, through a poetic and personal intuition in order to reach beyond the specific discipline.

Maar 't gaat zo te zien toch voornamelijk over architectuur en design. Ik weet niet of ge daar iets met bent, maar 't is iets he... (en gratis, of misschien alleen als ge hier op de hogeschool zit)

m-be

Legacy Member
iirc zijn't in't kort in leuven ergens lezingen ivm design, moet keer polsen bij Unlimited4s die weet daar meer van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan