jensked
Legacy Member
Hoi
Ik heb m'n pc geformatteerd, maar nu vind ik in Indesign CS3 niet hoe ik in godsnaam opsommingstekens moet maken...vroeger was dat een icoontje op de werkbalk bovenaan, maar ik vind dat niet meer.
Ik heb echt al overal gezocht, maar het blijft een mysterie.
Kan iemand me helpen? Het is ongetwijfeld een heel eenvoudig antwoord. Alvast bedankt.
Ik heb m'n pc geformatteerd, maar nu vind ik in Indesign CS3 niet hoe ik in godsnaam opsommingstekens moet maken...vroeger was dat een icoontje op de werkbalk bovenaan, maar ik vind dat niet meer.
Ik heb echt al overal gezocht, maar het blijft een mysterie.
Kan iemand me helpen? Het is ongetwijfeld een heel eenvoudig antwoord. Alvast bedankt.
, maar die opties bestaan gewoon niet in mijn versie...