passero
Legacy Member
We hebben hier iets heel raars voor...
In IE onze pagina's zien er goed uit, alle in alle browsers eigenlijk maar het is precies of enkel in IE worden ze goed geladen.
In IE krijgen we heel de pagina op dezelfde tijd te zien. Bij firefox, mozilla,chrome,safari zien we een deel van de pagina en na een fractie van een seconde komt de rest van de pagina door.
Mijn idee is dat al de andere browsers de HTML tonen die ze reeds ontvangen hebben terwijl IE pas toont als alles is doorgekomen.
Ik ben hier echter niet zeker van maar kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Is er iets waarmee ik kan forceren om pas de pagina te tonen als alles ontvangen is?
Ik vind het trouwens raar dat enkel IE dit niet heeft en alle andere browsers wel. Zowel IE6 als 7 doet het "goed".
In IE onze pagina's zien er goed uit, alle in alle browsers eigenlijk maar het is precies of enkel in IE worden ze goed geladen.
In IE krijgen we heel de pagina op dezelfde tijd te zien. Bij firefox, mozilla,chrome,safari zien we een deel van de pagina en na een fractie van een seconde komt de rest van de pagina door.
Mijn idee is dat al de andere browsers de HTML tonen die ze reeds ontvangen hebben terwijl IE pas toont als alles is doorgekomen.
Ik ben hier echter niet zeker van maar kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Is er iets waarmee ik kan forceren om pas de pagina te tonen als alles ontvangen is?
Ik vind het trouwens raar dat enkel IE dit niet heeft en alle andere browsers wel. Zowel IE6 als 7 doet het "goed".
.