Albireo
Legacy Member
Het is niet echt een programmeervraag maar het komt in de buurt 
Als ik via een programma zo'n 1500 emails zou willen versturen via de SMTP-server van Telenet is het dan nodig/nuttig dat ik tussen het verzenden van elke e-mail een kleine pauze laat (150ms ofzo) of heeft zo'n SMTP-server er geen problemen mee om een continue stroom van emails te verwerken?
(code in C#)

Als ik via een programma zo'n 1500 emails zou willen versturen via de SMTP-server van Telenet is het dan nodig/nuttig dat ik tussen het verzenden van elke e-mail een kleine pauze laat (150ms ofzo) of heeft zo'n SMTP-server er geen problemen mee om een continue stroom van emails te verwerken?
(code in C#)
Code:
public void SendMailing() {
int counter = 0;
foreach (MailAddress addressTo in addresses) {
SendMail(addressTo); // method die de email verstuurt via SmtpClient.Send()
counter++;
this.mailingBackgroundWorker.ReportProgress(Convert.ToInt32(Math.Round(Convert.ToDouble(counter) / addresses.Count * 100.0)));
System.Threading.Thread.Sleep(150); // is dit nodig/nuttig?
}
}