Ble$$ed^
Legacy Member
Aangezien ik nog altijd vrij nieuw ben in webdesign/webdevelopment heb ik toch een vraagje.
Ik ben een site begonnen met 2 kolommen : een navigatie-div en een content-div
die 2 divs zitten in een div met de naam main-content. Door gebruik te maken van floats had/heb ik mijn 2 kolomen mooi gepositioneerd waar ik ze hebben wil.
Nu schoot er mij iets te binnen en wou ik nog een 3de kolom toevoegen voor eventuele banners/sponsers/google-adds etc..
omdat ik al is een float right gebruikt heb in mijn, komt de 3de kolom telkens onderaan rechts mijn pagina te staan.
Is er een manier om dit op te lossen of zit er niets anders op dan mijn css/html helemaal te herschrijven ?
mvg
Ik ben een site begonnen met 2 kolommen : een navigatie-div en een content-div
die 2 divs zitten in een div met de naam main-content. Door gebruik te maken van floats had/heb ik mijn 2 kolomen mooi gepositioneerd waar ik ze hebben wil.
Nu schoot er mij iets te binnen en wou ik nog een 3de kolom toevoegen voor eventuele banners/sponsers/google-adds etc..
omdat ik al is een float right gebruikt heb in mijn, komt de 3de kolom telkens onderaan rechts mijn pagina te staan.
Is er een manier om dit op te lossen of zit er niets anders op dan mijn css/html helemaal te herschrijven ?
mvg